Hvordan er dagene?:)

Hehe, men den gang ei:p

Åhh, så bra da:) Hva vikar er det da:)?
Vi har vært på trilletur til et vann hvor det er masse fugler og matet de:D Så gikk vi innom å kjøpte varme fiskekaker som vi spiste ute. I ettermiddag var det svømming og storhandel.:)

Står som vikar på renhold på gamlehjemmet;) har vært der en del ganger for noen år siden :) så greit å få gjort noe hvertfall :) maser ikke nav like mye heller :p
 
Hehe, men den gang ei:p

Åhh, så bra da:) Hva vikar er det da:)?
Vi har vært på trilletur til et vann hvor det er masse fugler og matet de:D Så gikk vi innom å kjøpte varme fiskekaker som vi spiste ute. I ettermiddag var det svømming og storhandel.:)
Står som vikar på renhold på gamlehjemmet;) har vært der en del ganger for noen år siden :) så greit å få gjort noe hvertfall :) maser ikke nav like mye heller :p

Haha sendte for fort!! :p

Dagen deres hørtes koselig ut da :D moro med fugler og mating :D var det babysvømming?
 
Står som vikar på renhold på gamlehjemmet;) har vært der en del ganger for noen år siden :) så greit å få gjort noe hvertfall :) maser ikke nav like mye heller :p

Er jo greit det da. Har jobbet som renholder selv før jeg;)
 
Det er hans 3kurs forresten:) Kjempe gøy å se utviklingen hans:)
 
Er jo greit det da. Har jobbet som renholder selv før jeg;)

Hehe ja bedre enn ingenting hvertfall :) hadde også renholdsjobb litt før jeg ble gravid med Emira ;) men det ble jammen tungt for bekkenet!!

Der jeg har vært vikar nå, så er det så greit :) rolig hvertfall :p pause omtrent annenhver time :eek::D også pausen varer omtrent en time hver gang :p haha
 
Ja,det er jo det. Kurset nå heter småbarnskurs;):D
Det er hans 3kurs forresten:) Kjempe gøy å se utviklingen hans:)

Hehe ja han er jo ikke noe baby lenger :D moro at dere fortsatt går på det! Her har dem bare 2 kurs.. gikk begge med Emira, og det første med Liana..ble for sent uti graviditeten med Leoh når kurs 2 begynte :( med Leoh fikk jeg aldri begynt :p dabber visst av haha..
 
Opp klokka 7-7.30 har noen skolebarn som må ordnes, når de har gått spiser jeg å tuppelure frokost mens hu sitter i pysjen. Etter frokost tar vi på klær og smører med aderma fuktighetskrem over hele kroppen da hun sliter med eksem. Så ser vi litt på drømmehagen mens vi spiser frukt. Veldig glad i pærer. Sover 1 dupp mellom 9 og 11 . Så leker vi på gulvet med duplo Lego blandt annet. Stabler bokser. Osv . På torsdager er vi på sang. Desverre ik noe åpen Bhg tilbud her. Noe som er dumt . Har ik tenkt å søke Bhg plass før i 2016 kose oss nå mens vi kan og har muligheten.... Tuppelure pleier å legge seg 19.30-20.00 .....
 
Hehe ja bedre enn ingenting hvertfall :) hadde også renholdsjobb litt før jeg ble gravid med Emira ;) men det ble jammen tungt for bekkenet!!

Der jeg har vært vikar nå, så er det så greit :) rolig hvertfall :p pause omtrent annenhver time :eek::D også pausen varer omtrent en time hver gang :p haha

Åh, såpass mye kaffedrikking da:p?
Ok. Har vasket matbutikk, kontorer og hjemme hos eldre her:)
 
Åh, såpass mye kaffedrikking da:p?
Ok. Har vasket matbutikk, kontorer og hjemme hos eldre her:)

Haha ja..men prøver å holde meg til en kopp med mocca og kansje litt mat :p men man får nesten en følelse av at man må spise bare fordi det er pause haha

Ah okey :) har vasket overalt jeg haha..hvertfall i kongsberg :p blandt annet kjøpesenteret der ;)
 
Haha ja..men prøver å holde meg til en kopp med mocca og kansje litt mat :p men man får nesten en følelse av at man må spise bare fordi det er pause haha

Ah okey :) har vasket overalt jeg haha..hvertfall i kongsberg :p blandt annet kjøpesenteret der ;)
Hehe, skjønner:p

Ahhh:) Å vaske butikk var faktisk litt skummelt...Det var jo etter stengetid..Mange rare lyder skal jeg si deg:p
 
Hehe, skjønner:p

Ahhh:) Å vaske butikk var faktisk litt skummelt...Det var jo etter stengetid..Mange rare lyder skal jeg si deg:p

Haha ja det høres skummelt ut! Her vaska vi stort sett før åpning eller i åpningstidene..verre var det å vaske kino! Er jo veldig begrenset med lys i en sal, og masse mørke gardiner :eek: redd det skulle sjule seg noe skummelt bak de hahahah
 
Haha ja det høres skummelt ut! Her vaska vi stort sett før åpning eller i åpningstidene..verre var det å vaske kino! Er jo veldig begrenset med lys i en sal, og masse mørke gardiner :eek: redd det skulle sjule seg noe skummelt bak de hahahah
Skjønner det. Sikkert litt ekkelt det og:pMhm, mye rare lyder fra frysedisker og skap altså;S
 
Back
Topp