Er dere flinke til å samarbeide med barnefar?
Hvordan blir dere enige om ting?
Hvordan blir dere enige om ting?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Samarbeid...? Kan vel telle på én hånd hvor mange ganger han har sett S etter at jeg dro for 3 mnd siden...
Prøvd i måneder nå. Men ikke lett, lei av å kjempe å kjempe og kun bli sett på som den stygge ulven som gjør alt galt. Så nei det er ikke lett, når tredjeparten (familie/parterapeuten)også bare rister på hodet av bf og hvordan han ser ting og hvordan han behandler ei gravidkvinne. Mer kan man si i skjultforum. Det er tungt, for jeg vil så gjerne kommunisere og at han skal være i livet til barnet om han vil.
BTW, hvordan skal vi få opp aktiviteten her inne? Har vært greit med skjult å liksom
Uff det er så synd på den lille
BTW, hvordan skal vi få opp aktiviteten her inne? Har vært greit med skjult å liksom
Skravletråd? [emoji1] klagemur? «Ka gjer du akkurat no» tråd? Dei pleide vere hit når det fortsatt var fres pp terminforumet [emoji87]
Ja vi burde sette opp skravletråd, klagemur/tråd og sånne tråder. God ide[emoji1305]
Då kan ein skravle om meir overfladiske ting ein ikkje føler blir for privat [emoji1]
Skal vi sette opp noen sånne da? Hvem setter opp hva så det ikke blir dobbelt[emoji12][emoji170]
Eg kan fikse [emoji1] så lenge dokke orka nynorsken min [emoji85][emoji87]