Hvordan bestille time til tidlig ul ?

Mysecondbaby

Glad i forumet
Augustmødrene 2014
Må jeg til legen for å bestille det ?
 
Sendte Epost til stedet :)
 
Jeg bestilte på volvat jeg... der bestiller man time på nettet hvis man vil!:)
 
Jeg bestilte hos gyno
 
Enten går du gjennom fastlegen din og får henvisning, eller så ringer du direkte til en privat som ikke trenger henvisning.
 
Kommer helt an på hvorfor du skal ha UL.
Skal du ha det fordi du blør, eller tror det er noe galt av andre grunner går du til fastlegen og ber om henvisning.
Skal du ha det fordi du har lyst og må betale selv, bare bestiller du der du skal ta UL'en

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Jeg fikk ikke tidlig hos lege, så måtte bestille privat. Mistet spiren sist, så vil se at alt er iorden:)
 
Æ sa til fastlegen min at eg er gravid og fikk 3 positive tester hjemme. Eg vil vite kor lenge jeg har vært gravid, eg vil gjerne ha flere tester og ul. Hun sa nei vi gjør ingenting før uke 9. Hun spurte meg kortid var siste mens for å kalkulere termin.men siste mensen min var jo ikke normalt... Hun sa ingenting om det :(
 
Æ sa til fastlegen min at eg er gravid og fikk 3 positive tester hjemme. Eg vil vite kor lenge jeg har vært gravid, eg vil gjerne ha flere tester og ul. Hun sa nei vi gjør ingenting før uke 9. Hun spurte meg kortid var siste mens for å kalkulere termin.men siste mensen min var jo ikke normalt... Hun sa ingenting om det :(

Merkelig. Hvis hun fortsetter å ikke ta deg på alvor hadde jeg byttet lege. Jeg var usikker på om jeg var 5 eller 9 uker på vei, pga siste mens var unormal hos meg og, som hos deg. Hun tok gyn undersøkelse, men jeg spurte om jeg kunne henvises i tillegg, da gjorde hun det også. Måtte kun betale for materiell eller noe,50kr hos gyn. Ul og undersøkelse. Fant ut at jeg var 5 uker. Kjekt å vite hvor langt man er å vei liksom?! Og bli litt betrygget:) vanligvis er ikke første sv kontroll før uke 12!
 
Back
Topp