Hvordan bader dere...

Uæh virker skummelt å ha med baby i dusjen synes jeg:p Innsåpet og glatt hehehe:rolleyes: Her bader vi i flexibad m badestol fra biltema på baderomsbenken. Bading er pappa'n sin jobb, så han får gleden av å løfte baljen opp og ned:p Men synes det er upraktisk når vi har badeolje i vannet og babyen har masse hår..blir så oljete i håret:wideyed: Bør nok prøve badestol i dusjen etterhvert...
Han min ble også oljete i håret, så jeg kjøpte til slutt babyshampo. Bruker ikke mye, bare litt så jeg får ut det værste ;)
 
Vi bader i vanlig balje oppå benken på badet. Syns det er perfekt høyde.. Får så vondt i ryggen av å stå bøyd. Men litt tungt å bære balja til å fra dusjen for å fylle/tømme..
Har også lurt litt på å prøve en annen løsning.. Har prøvd balja som er under lokket på stellebordet, men det ble vond rygg, for den blir litt for lav.
Skal prøve å bade i balja inne i dusjkabinettet, men det er så smal åpning på kabinettet så da ser jeg for meg at det kan bli vrient.. Og muligens vond rygg.. Men skal prøve.
Mulig at badestol blir løsningen..
 
De små? Har badekar i stellebordet, men syns det er så tungvindt å tømme det samt at han har begynt å sprute så veldig. Så nå vurderer jeg å bade ham på en annen måte. Har både badekar og dusj.

Bretter en liten håndduk som jeg legger under hodet hans i badekaret. Da får han god plass til å plaske og håndduken gjør slik at jeg har begge armene fri :)
 
Uæh virker skummelt å ha med baby i dusjen synes jeg:p Innsåpet og glatt hehehe:rolleyes: Her bader vi i flexibad m badestol fra biltema på baderomsbenken. Bading er pappa'n sin jobb, så han får gleden av å løfte baljen opp og ned:p Men synes det er upraktisk når vi har badeolje i vannet og babyen har masse hår..blir så oljete i håret:wideyed: Bør nok prøve badestol i dusjen etterhvert...

Dusjer ofte med lillegutt. Men bruker ikke såpe på han så da er han ikke innsåpet og glatt :p
 
Men det løser man ved å legge baby på stellematte på gulvet. Så dusjer mammaen med såpe og skyller seg. Så hentet man babyen :D
 
Hun her bader i tummy-tub fortsatt, det kommer hun til å gjøre til hun ikke passer i den lenger, eller hun begynner å søle :p Får ikke til å plaske så mye når hun sitter i den, hun bare koser seg mens jeg synger. Har i kokosolje i vannet, hun bader hver kveld omtrent, noen ganger er hun med i dusjen, det elsker hun :)
 
Back
Topp