Hvordan bader dere...

Millan

Glad i forumet
Junibarna 2015
De små? Har badekar i stellebordet, men syns det er så tungvindt å tømme det samt at han har begynt å sprute så veldig. Så nå vurderer jeg å bade ham på en annen måte. Har både badekar og dusj.
 
Har en stor balje til storebror som står i badekaret, bader henne oppi der :) Sitter på kne og har stellematten ved siden av meg på gulvet så er det raskt inn i håndkledet og jeg kan passe storebror samtidig som jeg steller henne etter badet :)
 
Badebalje som står oppå benken på badet. Han spruter fælt, så jeg står ofte naken, og tar en dusj etterpå selv :)
 
Vi har "baby-badekar" som står på gulvet ved dusjen. Er tropp i ene hjørnet av badekaret, så vi bare skyver det over sluken i dusjen og lar vannet renne ut etterpå :)
 
Badebalje med en Sånn kjekk badestol stående oppi storbadekaret brukes mest. Der har hun d fint og jeg har hendene fri. Eller så bader vi sammen i storbadekaret innimellom:)
 
Sammenleggbar badebalje med slik spedbarnsstøtte i. Fyller opp balja i dusjen, og sitter på knærne halvnaken og bader han:) Jeg passer på at proppen er rett over sluken, slik at det renner fort og gæli ut når vi er ferdige.
 
Vi har bebe jou sin badebalje med stativ. Der følger det med en slange til å tømme vannet fra proppen, slipper å bære Balja og tømme :)
 
Balje ved siden av dusj.. Lite vann i badekaret og liggende på rygg sammen med storbarna..

Ellers så dusjer vi en dag i uka pga babysvøm :)
 
Putta badekaret hans i dusjen i dag. Gikk greit det, men føler han ligger så dumt i det badekaret, så blir vel til at jeg finner på noe annet
 
Vi pleier å bade ham i en stor balje som står på benken på badet. Denne badebaljen kom egentlig med stativ, men det måtte vi bare slutte å bruke da det ble litt for lavt for oss begge. Nå har vi montert dusjhode på utslagsvasken og kan både fylle vann i baljen og tømme det rett ut i vasken via slangen.
I dag badet han sammen med meg i badekaret, men samboer løftet ham oppi og tok ham utav igjen slik at jeg kunne ligge litt lenger:)
 
Har balje fra ikea som jeg tar oppå stellebordet rett ved dysjen. Enkelt med god tilgang til vann og stelleprodukter. Må bade ham om morgenen, om kvelden blir han bare sint.
 
Bruker en badestol fra barnas hus, bruker den både i badekaret og dusjen. Veldig stødig og god:)
 
Har badebalje med propp som står på gulvet over sluket. Litt tungvint å stå på huk, men veldig lett å fylle og tømme. Tenker å kjøpe badestol å ha i det store badekaret når han er rundt 6 mnd.
 
Hun er ofte med oss i dusjen, ellers bader vi henne i balje oppi badekaret. Har badestol oppi balja.
 
Har stellebord med balje under. Fungerer supert for oss! Er hjul på stellebordet så bare triller det inn i dusjen for å fylle opp og triller det inn i dusjen igjen etterpå formå tømme via slangen :)
 
Bader med han jeg :) eller dusjer ! Men han digger å bade så blir oftest det:) ellers er det menge som legger et håndkle i bunn av badekaret, fyller til ørehøyde og legger baby oppi:)
 
Har balje på stellebordet, men har tatt den ut å satt den oppi badekaret. Mye bedre å splæsje vann I badekaret☺
 
Uæh virker skummelt å ha med baby i dusjen synes jeg:p Innsåpet og glatt hehehe:rolleyes: Her bader vi i flexibad m badestol fra biltema på baderomsbenken. Bading er pappa'n sin jobb, så han får gleden av å løfte baljen opp og ned:p Men synes det er upraktisk når vi har badeolje i vannet og babyen har masse hår..blir så oljete i håret:wideyed: Bør nok prøve badestol i dusjen etterhvert...
 
Back
Topp