Hvordan avslører dere graviditeten

Så mange fine måter å gjøre det på! Dere er virkelig kreative.
Vi har fortalt noen få om det når positiv test kom. Men generelt får familien vite det en gang etter tul på mandag. Da er jeg 10+4.

Ja her er det pappaen som elsker å overraske med ulike metoder:happy: Så kjekt med ul i uke 10 da er det jo kjekt å fortelle det etter, blir spennende å høre om du finner på noe:Heartred Vi var på ul i uke 6+2 så et bankende hjerte da men føler nesten jeg må på en til ul før jeg forteller det, føles så uvirkelig nå noen uker etterxsmile3
 
Til min mamma sa vi det ganske tidlig. Da hun har vært min største støtte igjennom ivf prosessen. Men vi var ikke helt ærlige på hvem dag vi skulle teste.

Hun har tidligere eid leiligheten min, så har også hatt adresse her vi nå bor. Så vi kjøpte en boblekonvolutt som vi skrev hennes navn og hennes gamle adresse på og la oppi en liten body og en cb test.

Dro til henne å la bare konvolutten i gangen der hun pleier legge post. Hun spurte plutselig hva det var.
Det kom noe til deg igjen i vår post svarte jeg. Hun reagerte med å si "jeg har jo ikke bestilt noe nå, hva er dette:smiley-angry019"



Haha, pipa fikk en annen lyd når hun så hva det var.

Var et veldig fint og rørende øyeblikk og alt ble heldigvis snikfilmet av samboer:Heartpink
 
Gruer meg til å fortelle til svigermor for fikk så teit reaksjon sist. Eneste hu sa var «ja det har vi venta på!». Ikke noe «så hyggelig» eller «gratulerer».
Så denne gangen skal mannen få si det selv.
Det er noe dritt med folk som ikke gidder å gratulere andre når de skal ha barn. Altså, hva med å skrape sammen litt høflighet?? Håper mannen din tar oppgaven på strak arm, og at du prøver la være å la det dårlige minnet ødelegge for gleden ved den flotte nyheten.

Gratulerer!! :Heartpink
 
Første gang hadde vi kjøpt vin etikett som det sto noe som grandparents årgang 2017. Sist gang hadde vi en eske med en heliumballong som var festet med en blå tråd inni esken som fløy opp og det so it´s a boy på når vi fortalte det. Denne gangen har jeg kjøpt genser fra HM som det står Big bro.. om vi finner ut at det er en jente har vi en body med navnet på som vi i tillegg pakker inn og får storebror til å gi til besteforeldrene. Vet enda ikke når vi skal fortelle det er 8+0 nå.. når forteller dere det?

Jeg kjøpte samme genser fra HM med big sis, tok på frøkna når vi var på besøk hos besteforeldre igår :)
 
Back
Topp