Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så nå at jeg er over 12 uker på morsdagen, så da får nok svigermor en overraskelse da i stedet for på bursdagen når jeg er 18 uker! Det passer perfektJaa enig, tror jeg er ca 12+0 på morsdagen faktisk, men kjenner at jeg ønsker å få bekreftet at det er liv laga før vi deler..
Kjempefin morsdagsgave det!Så nå at jeg er over 12 uker på morsdagen, så da får nok svigermor en overraskelse da i stedet for på bursdagen når jeg er 18 uker! Det passer perfekt
Ooh, takk. Fant ut at jeg er 12 uke noen dager før morsdag, så da forteller vi det på morsdagen vi ogsåSå nå at jeg er over 12 uker på morsdagen, så da får nok svigermor en overraskelse da i stedet for på bursdagen når jeg er 18 uker! Det passer perfekt
Haha vi skal si det rett ut til min familie som bor i samme by som oss - kjedelig er det ikke. Verre med tanke på de som bor spredt utover landet. Tenkte kanskje litt stas på farmor og farfar siden det er dere førsteVi er så utrolig kjedelig at vi har bare sagt det rett ut
Vi er så utrolig kjedelig at vi har bare sagt det rett ut
Ååå så koselig med påskeegg!!!Tenker å fortelle det til familie rundt påske, da er jeg 15 uker (hvis jeg/vi klarer å holde det hemmelig så lenge da )
Må jo gjøre litt gøy ut av det, så har tenkt til å kjøpe små påskeegg og putte ultralydbilde + en liten tekst oppi Gleder meg til å se reaksjonene deres
Så mange fine måter å gjøre det på! Dere er virkelig kreative.Første gang hadde vi kjøpt vin etikett som det sto noe som grandparents årgang 2017. Sist gang hadde vi en eske med en heliumballong som var festet med en blå tråd inni esken som fløy opp og det so it´s a boy på når vi fortalte det. Denne gangen har jeg kjøpt genser fra HM som det står Big bro.. om vi finner ut at det er en jente har vi en body med navnet på som vi i tillegg pakker inn og får storebror til å gi til besteforeldrene. Vet enda ikke når vi skal fortelle det er 8+0 nå.. når forteller dere det?