Til mannen lagde jeg en kalendergavene om til en eske med overraskelser. Der lå det et kort, med hilsen fra lille i magen, en teddy dress til baby, to graviditetstester og en bok om å bli pappa. Han kom hjem sent den kvelden og fikk helt sjokk, skjønte virkelig ingenting
Men han ble så glad, jeg hadde jo gått hele dagen og gledet meg til å si det, så var veldig stas og best av alt, jeg fikk filmet alt uten at han merket det!
Mammaen min fikk vite det i dag. Hun er en ivrig strikker, og jeg kjøpte derfor en bok med babystrikkeoppskrifter og la ved et kort med hilsen fra lille hvor lille spør om ikke "mormor kan strikke noe til meg" og datoen for termin. Hun åpnet pakken og så boken og sa åå jeg som er så glad i strikke (hun har allerede begynt å strikke babyting, selv om hun ikke har barnebarn), så hun koblet det ikke først. Også begynte hun å lese kortet, så opp på oss og sa "neeeeehei skal dere ha barn, ja klart dere skal det ååååå" også begynte hun å gråte
Skikkelig hyggelig!
Resten av familien drøyer vi, samme med venner
Til hans foreldre blir det nok en gave med kort til svigermor, hun har nemlig fått vite om de to andre barnebarna til mannens søsken via gaver på sin bursdag og har tullet med at hun snart må få en overraskelse på bursdagen igjen. Da er jeg forhåpentligvis i uke 18, så mulig vi ikke klarer å drøye så lenge, men får se