Hvoran er det med vekten folkens?

Anede

Elsker forumet
Jeg har lagt på meg over 20 kg...[&o][X(] så nå er jeg litt over 80kg tror jeg..
ja ja.. de går vekk etter fødsel... trene, trene og atter trene..

ORIGINAL: Twini

Lagt på meg 10 kg[:)].

Frekke dame..[>:]

[;)]

Har lagt på meg 7,5 kg[:D]

Har fått 15 kg i gave [;)] De forsvinner når barnet er ute...om man ikke spiser mye tull og kos [8|]

Jeg hadde lagt på meg 25 kg. forrige torsdag [:@] Hvor mye jeg veier er en hemmelighet jeg skal ta med meg i grava!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Skal bli spennende å se på kontrollen imårra om det er kommet noe mer den siste uka. men ca. halvparten er vann, så det er jo en trøst da [&:]

Har vel lagt på meg ca 17.. Å fy.. [:-]

Var hos legen igår, hoppet på vekten hennes og vips 83 kg! Veide 84,4 på første kontroll i februar... Da hadde jeg ikke begynnt å være særlig kvalm enda)
Hadde gått opp 1,5 kg siden jeg sist var på kontroll for 2 mnd siden.

(må legge til at jeg føler med dere som har gått opp mye, for det er slik jeg fikk min (over)vekt. Var ei tynn flis som gikk opp 20 kg i mine to forrige svangerskap. Gikk noe ned mellom de men etter siste har jeg gått opp og ned hele tiden. [:'(]  og har ikke orket å bry meg så mye med det. )

Jeg har ikke turt å vert på vekten siden forrige uke, men har fått masse vann i kroppen så jeg regner med at jeg har lagt på meg ca 15 kg til nå.... hjelper vel ikke akkurat at søthungeren har meldt sin ankomst heller da... håper det ikke blir så veldig mye mere nå altså!! Men orker heller ikke å bry meg med det nå, får ta det når ungen er ute!!!

Hadde lagt på meg 25 kilo jeg, men tatt av nesten 4 kilo igjen etter omgangsjuken sist uke.. Har masse vann i kroppen j og..

her har det komment 14 kg [:D]
men det er ikke så ille i forhold til de strekkmerkeprikkene på låra og på rompa [:@] de er irriterende de!

Jeg har lagt på meg 25 kg, og er over 100 nå... Helt grusomt... Men jeg har  hatt 3 på ødem de siste fire måndene, så mye er vann som jeg håper går fort av....

Har lagt på meg 11 kg til nå, har lite vann i kroppen. Rundet akkurat 80 kg[:)]

Har fått 15 kg i gave De forsvinner når barnet er ute...om man ikke spiser mye tull og kos

med meg er det bare baby og vann i kroppen[:D]
i will be back in shape in no time[:D]

Har lagt på meg 16 kg, tungt å bære rundt på ja[:@]!! Skal bli godt å bli kvitt mesteparten iallfall, selv om jeg nok får noen ekstrakg på rumpa og magen etterpå[>:]

ORIGINAL: Anede

Jeg har lagt på meg over 20 kg...[&o][X(] så nå er jeg litt over 80kg tror jeg..
ja ja.. de går vekk etter fødsel... trene, trene og atter trene..

samme her. har lagt på meg over 20 kilo! [:'(]

Er vel oppe i 15-16 kg nå, det er 30% av min normale kroppsvekt.. Det rare er at det faktisk er nesten bare mage og bryster som er blitt større (men det er kanskje bare noe jeg bare vil tro...[;)]).

Jeg har søren døtte meg lagt på meg 17-18 kilo, og det er helt sykt....så aktiv som jeg har vært hele tiden. Gått masse turer i skog og mark og vært på jobb og alt...

Skjønner ingenting....trøsten er at folk sier at det ikke ser ut som om jeg har lagt meg ut så mye, så da velger jeg å tro på det! Håper også at det går av ganske fort etterpå...huff og huff

ORIGINAL: Jippi

Hohohooo...eg må nesten skryte av mine 23 kilo, til alle dei som ikkje hadde lyst te å svare på denne tråden fordi dei følte at dei hadde lagt på seg masse..hehe...

Eg nærma meg snart HUNDRE kilo (snart)!! Verda står ikkje te påske!!

Men eg tar det med knusande ro! Eg veit at det går av igjen - det er ein overgang! [;)]

Jeg husker at du var veldig slank da vi møttes på Mecca, så jeg tenkte faktisk at du var ei av de "ekle" som bare hadde fått 9-10 kilo....må si at du må ha vært veldig slank før hvis du nå har gått opp 23 kilo!!

ORIGINAL: monicabebe

Hohohooo...eg må nesten skryte av mine 23 kilo, til alle dei som ikkje hadde lyst te å svare på denne tråden fordi dei følte at dei hadde lagt på seg masse..hehe...

Eg nærma meg snart HUNDRE kilo (snart)!! Verda står ikkje te påske!!

Men eg tar det med knusande ro! Eg veit at det går av igjen - det er ein overgang! [;)]

Jeg husker at du var veldig slank da vi møttes på Mecca, så jeg tenkte faktisk at du var ei av de "ekle" som bare hadde fått 9-10 kilo....må si at du må ha vært veldig slank før hvis du nå har gått opp 23 kilo!!

Wow, det var jo kjekt å høyre monicabebe!! Eg skjønna egentlig ingenting sjøl..for syns liksom ikkje at eg har blitt såå stor. Men så har eg vegt meg på *tenke* ..5 forskjellige vekter, ettersom eg har flytta og bytta så mange jordmødre/leger. Har ikkje vekt heime, så eg veit ikkje hundre % ka eg vog før graviditeten da.. Men i alle fall 20 kg har eg gått opp.

Nei, det e merkelige greier dette her! Men eg tar det med et smil.. For det første har eg fått DEI muggane...heheheh!!! Og for det andre så e eg kjempeklar for trening og
sunt kosthold etter fødselen, så det ska nok gå bra! Håpe puppane ikkje forsvinne først..[8|]

Jeg tenker akkurat som deg...det går vel av etterpå. Jeg er i allefall glad i å trene, så det kommer jeg til å gjøre. Og så har jeg en kjempefin kjole som jeg SKAL inn i innen august, for da skal jeg i bryllup til ei venninne. Godt å ha noen mål!! Vi får nok disse kiloene av igjen skal du se....barna våre kommer til å suuuuuge dem av, hehe.

Back
Topp