Hvoran er det med vekten folkens?

Høres veldig bra ut!!

Ikke langt fra meg går det fine stier inn i Lillomarka. Det er kjempekoselig å gå til steder som Lilloseter f.eks. Der har de åpent noen dager i uka også hvis man vil kjøpe seg noe å drikke eller spise. Det er fine stier man kan trille på. Ellers er det kjempefint å gå fra Sognsvann til Ullevålseter også. Der er det også barnevognvennlig!!

Dette med trilleturene må vi ikke glemme!!

KLem,M

ORIGINAL: *Nøste81*

Heey! Har lagt på meg 14,5 kg jeg, og er ganske fornøyd med det[:D]
Håper på å ikke legge på meg så mye, på 14 dager hadde jeg gått ned nesten 1 kg!!! Stolt ja!!!![:)][:D][;)]

Wow....det var ikke ille da! Synes du skal være fornøyd med den vektøkninger der...

ORIGINAL: Jippi

ORIGINAL: monicabebe

Høres veldig bra ut!!

Ikke langt fra meg går det fine stier inn i Lillomarka. Det er kjempekoselig å gå til steder som Lilloseter f.eks. Der har de åpent noen dager i uka også hvis man vil kjøpe seg noe å drikke eller spise. Det er fine stier man kan trille på. Ellers er det kjempefint å gå fra Sognsvann til Ullevålseter også. Der er det også barnevognvennlig!!

Dette med trilleturene må vi ikke glemme!!

KLem,M

Høyres supert ut!! Å, så koselig det skal bli å trille i lag når det blir snø óg!! (Viss dei brøyta veiane rundt Sognsvann etc da...??) Eg e ei sånn skikkelig julegeit, og kjeme i julestemning fra medio oktober vanligvis...[;)]

Nei, skal ABSOLUTT ikkje gløymast! [:D][:D]

Jeg tror de brøyter veien, så det går nok an å gå noen av veiene der....det finner vi ut! Kanskje det går an å ha litt juleverksted og sånt også når det nærmer seg jul....koselig å gjøre sånne ting sammen. Bake og lage gaver osv. Det er så topp å ha blitt kjent med deg og de andre her inne......liksom koselig med andre i samme situasjon når man skal gå hjemme!![:D]

19,5 + på vekta nå....
Blir ikke mere nå håper jeg[:D]

Det er blitt 14,5 ekstra kilo her. Trist å gå på vekta, men heldigvis ikke så trist å se i speilet [;)] Ser jo at jeg har lagt litt på meg, men det er ikke uoverkommelig. [:)]

Jeg tror de brøyter veien, så det går nok an å gå noen av veiene der....det finner vi ut! Kanskje det går an å ha litt juleverksted og sånt også når det nærmer seg jul....koselig å gjøre sånne ting sammen. Bake og lage gaver osv. Det er så topp å ha blitt kjent med deg og de andre her inne......liksom koselig med andre i samme situasjon når man skal gå hjemme!!

Å jaaa!!! Veldig klar for sånne kosedagar før jul!! *glede glede* I den nye leiligheta har vi peis, og eg ser SÅNN fram te å tenne opp i den mens det lava ned ute - og så kan vi stå på kjøkkenet og bake julekaker, og når bebisane våre (som selvfølgelig søve søtt i stua) våkna så kan vi sette oss ned og bysse litt og ta en pause, og drikke gløgg...hihih.. *drømme seg bort*

åååå nå fikk jeg skikkelig julestemning midt oppi ventinga her    førjulstida er det beste jeg vet.. Sukk, vente vente enda mere[:D][:D]

Jeg tror de brøyter veien, så det går nok an å gå noen av veiene der....det finner vi ut! Kanskje det går an å ha litt juleverksted og sånt også når det nærmer seg jul....koselig å gjøre sånne ting sammen. Bake og lage gaver osv. Det er så topp å ha blitt kjent med deg og de andre her inne......liksom koselig med andre i samme situasjon når man skal gå hjemme!!

Å jaaa!!! Veldig klar for sånne kosedagar før jul!! *glede glede* I den nye leiligheta har vi peis, og eg ser SÅNN fram te å tenne opp i den mens det lava ned ute - og så kan vi stå på kjøkkenet og bake julekaker, og når bebisane våre (som selvfølgelig søve søtt i stua) våkna så kan vi sette oss ned og bysse litt og ta en pause, og drikke gløgg...hihih.. *drømme seg bort*

Dette hørtes jo helt supert ut....ååå, nå ble jeg julesjuk her. Og jeg liker egentlig ikke vinteren så mye...er et typisk sommermenneske. Men nå snøen ligger og det nærmer seg jul, så må jeg innrømme at det er koselig!!

Har lagt på meg 14 kg siden første kontroll.... Savner olabuksene mine så mye om dagen, så har sagt at barnevognen skal slites ut på 3 uker [:D] Er jo så heldig at jeg bor på landet/i skogen så det er bare å ta på joggeskoene og gå ut døra[:)]

Har gått ned i svangerskapet mitt. Ligger forsatt på minus 8 kg før jeg ble gravid. Har ikke hatt mat lys og vert plaget med kvalme så det er nok grunnen.Heldig vis har jeg litt å ta av

Back
Topp