Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har fått 15 kg i gave De forsvinner når barnet er ute...om man ikke spiser mye tull og kos
ORIGINAL: Anede
Jeg har lagt på meg over 20 kg...[&o][X(] så nå er jeg litt over 80kg tror jeg..
ja ja.. de går vekk etter fødsel... trene, trene og atter trene..
ORIGINAL: Jippi
Hohohooo...eg må nesten skryte av mine 23 kilo, til alle dei som ikkje hadde lyst te å svare på denne tråden fordi dei følte at dei hadde lagt på seg masse..hehe...
Eg nærma meg snart HUNDRE kilo (snart)!! Verda står ikkje te påske!!
Men eg tar det med knusande ro! Eg veit at det går av igjen - det er ein overgang! [;)]
ORIGINAL: monicabebe
Hohohooo...eg må nesten skryte av mine 23 kilo, til alle dei som ikkje hadde lyst te å svare på denne tråden fordi dei følte at dei hadde lagt på seg masse..hehe...
Eg nærma meg snart HUNDRE kilo (snart)!! Verda står ikkje te påske!!
Men eg tar det med knusande ro! Eg veit at det går av igjen - det er ein overgang! [;)]
Jeg husker at du var veldig slank da vi møttes på Mecca, så jeg tenkte faktisk at du var ei av de "ekle" som bare hadde fått 9-10 kilo....må si at du må ha vært veldig slank før hvis du nå har gått opp 23 kilo!!
Wow, det var jo kjekt å høyre monicabebe!!Eg skjønna egentlig ingenting sjøl..for syns liksom ikkje at eg har blitt såå stor. Men så har eg vegt meg på *tenke* ..5 forskjellige vekter, ettersom eg har flytta og bytta så mange jordmødre/leger. Har ikkje vekt heime, så eg veit ikkje hundre % ka eg vog før graviditeten da.. Men i alle fall 20 kg har eg gått opp.
Nei, det e merkelige greier dette her! Men eg tar det med et smil.. For det første har eg fått DEI muggane...heheheh!!! Og for det andre så e eg kjempeklar for trening og
sunt kosthold etter fødselen, så det ska nok gå bra! Håpe puppane ikkje forsvinne først..[8|]