Hvor vil dere føde?

En tråd i 'Januar 2016' startet av Livmorregnskap, 10 Mai 2015.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. Frøken Ustrøken Gift med forumet

Her blir det Lillehammer, har ikke så mange andre valg:p Bor ca 25 min unna, så det er heldigvis ikke så langt:) Neste sykehus blir jo over en time unna, så:p

2. Lillehjerte3 Betatt av forumet

Vi kan lei oss lystgass å ta med :D hehehe
    Det er så dårlig gjort at de tok bort det tilbudet på så nytt sykehus!!
    1 time i fra Trondheim:) kjører fort det på fine Europaveien;)

• Liker Liker x 1
  3. BeibiBeibi Trives i forumet

Jeg har ikke noe valg. Må nok føde på det lokale sykehuset ;) (Hjemmefødsel ville jeg uansett ikke fått grunnet komplisert fødsel sist)

4. McRaven Mamma

Hehe, de vil vel ikke ha lystgassen inne på fødeavdelinga, så da må vi vel ta med en brakke og sette utenfor også.. :p vi fødte i en brakke utenfor sykehuset med Lystgass til hensyn for jormødrene:laughing001 "fødebrakke"laughing7

Ja synes det er skikkelig dumt at de tok det bort :( (mon tro om det er lov å ta valium i stedet:p man får jo det til tannlegen:rolleyes: haha

Rekker liksom ikke noen andre smertestillende enn Lystgass, så jeg håper dusj/badekar funker *ønskermeghypnofødsel* :D

5. Chanti93 Glad i forumet

Jeg vil føde på Bærum men blir en evt lang reise vei så må bare tenke meg litt om rett og slett :) selv om jeg bor i Drammen akk nå men drammen er prøvd så vil prøve Bærum denne gangen :)

Last edited: 23 Mai 2015
  6. 3lisab3th Betatt av forumet

Drammen her også iom at jeg bor 10 min unna :)

• Liker Liker x 1
  7. Overraskelsen2021 Venter på en etterlengtet førstemann <3

Siden vi bor 20 min unna St. Olav i Trondheim, så har vi nok ikke noe valg. Jeg har hørt mye positivt om St. Olav, så jeg er ikke lei meg for å komme dit :)

8. 2store2små2katterog1imagen? Andre møte med forumet

Nye Fredrikstad sykehus.

Har født på Ahus og gamle Fredrikstad sykehus før.

Jeg har så raske fødsler at jeg bare må velge den nærmeste.håper at jeg rekker frem denne gangen også. Ellers får gubben ta i mot

9. Sasty Forumet er livet Tilgangsansvarlig MayDay2021 Novembergull 2017 Januarlykke 2016

Blir vel Ahus her også.. men syns det er så langt! 40 minutter....

10. Kalaho Forelsket i forumet

Skal føde på KK på Haukeland i Bergen :)

11. mari1976 Elsker forumet

Jeg må vel på Haukeland igjen, siden alternativet er 10 mil unna. Om jeg ikke hadde hatt en fra før, så hadde jeg nok heller valgt Voss.

12. MammatilT Forelsket i forumet Januarlykke 2016

Blir nok Sykehuset Innlandet avdeling Elverum på meg:)

13. mamma-til-C Betatt av forumet

Blir lokalsykehuset her, bor 5 min unna med bil :)

14. Songfugl Blir kjent med forumet

Hvor er du fra McRaven? :) Jeg hører også til St.Olavs!

15. ¤ LyKkEliG ¤ Prøver på nr 3 :)

Her føder vi på nærmeste sykehus, så må ikke velge :) Er fornøyd med sykehuset heldigvis :)

16. iamlisa Elsker forumet MAI 2013

Levanger Sykehus. Fødte der sist også. jeg og Frk Lystgass ble meeeeeget gode venner ;p

• Liker Liker x 2
  17. BærBaby16 BærBaby16

Vil på Bærum sykehus, da de har lystgass der, ulempen er at de ikke har barneavdeling, om noe skulle være gat med babis

18. Teeny Teeny Julegavene 2019

Blir nok i Belgia på meg denne gangen av praktiske grunner og mannen bor der. Fødte i Norge sist, men syns det var en dårlig opplevelse av ulike grunner. Har hørt mye bra om de som har født av skandinavere i Belgia og de sier det har vært veldig fornøyde. Får håpe jeg også får en bra erfaring neste gang!

19. McRaven Mamma

:)Bor i melhus ;) enn du?

20. Songfugl Blir kjent med forumet

Jeg er fra Melhus :) Bor på Tiller nå! Artig med folk her inne som bor i samme området!

• Liker Liker x 1

Del denne siden