Hvor vil dere føde?

Her blir det Lillehammer, har ikke så mange andre valg:p Bor ca 25 min unna, så det er heldigvis ikke så langt:) Neste sykehus blir jo over en time unna, så:p
 
Vil helst føde en plass der de har Lystgass.. Men det ser ikke så lovende ut.. Nærmeste er da Levanger og det tar jo timesvis å kjøre dit :( Røros og Orkanger, Oppdal og Kristiansund, evt Molde har heller ikke Lystgass /eller fødestue nedlagt... Blæ.. Så satser på terapi og mange samtaler med JM og st.olavs :)

Vi kan lei oss lystgass å ta med :D hehehe
Det er så dårlig gjort at de tok bort det tilbudet på så nytt sykehus!!
1 time i fra Trondheim:) kjører fort det på fine Europaveien;)
 
Jeg har ikke noe valg. Må nok føde på det lokale sykehuset ;) (Hjemmefødsel ville jeg uansett ikke fått grunnet komplisert fødsel sist)
 
Vi kan lei oss lystgass å ta med :D hehehe
Det er så dårlig gjort at de tok bort det tilbudet på så nytt sykehus!!
1 time i fra Trondheim:) kjører fort det på fine Europaveien;)
Hehe, de vil vel ikke ha lystgassen inne på fødeavdelinga, så da må vi vel ta med en brakke og sette utenfor også.. :p vi fødte i en brakke utenfor sykehuset med Lystgass til hensyn for jormødrene:laughing001 "fødebrakke"laughing7

Ja synes det er skikkelig dumt at de tok det bort :( (mon tro om det er lov å ta valium i stedet:p man får jo det til tannlegen:rolleyes: haha

Rekker liksom ikke noen andre smertestillende enn Lystgass, så jeg håper dusj/badekar funker *ønskermeghypnofødsel* :D
 
Jeg vil føde på Bærum men blir en evt lang reise vei så må bare tenke meg litt om rett og slett :) selv om jeg bor i Drammen akk nå men drammen er prøvd så vil prøve Bærum denne gangen :)
 
Last edited:
Siden vi bor 20 min unna St. Olav i Trondheim, så har vi nok ikke noe valg. Jeg har hørt mye positivt om St. Olav, så jeg er ikke lei meg for å komme dit :)
 
Nye Fredrikstad sykehus.

Har født på Ahus og gamle Fredrikstad sykehus før.

Jeg har så raske fødsler at jeg bare må velge den nærmeste.håper at jeg rekker frem denne gangen også. Ellers får gubben ta i mot
 
Blir vel Ahus her også.. men syns det er så langt! 40 minutter....
 
Jeg må vel på Haukeland igjen, siden alternativet er 10 mil unna. Om jeg ikke hadde hatt en fra før, så hadde jeg nok heller valgt Voss.
 
Blir lokalsykehuset her, bor 5 min unna med bil :)
 
Vil helst føde en plass der de har Lystgass.. Men det ser ikke så lovende ut.. Nærmeste er da Levanger og det tar jo timesvis å kjøre dit :( Røros og Orkanger, Oppdal og Kristiansund, evt Molde har heller ikke Lystgass /eller fødestue nedlagt... Blæ.. Så satser på terapi og mange samtaler med JM og st.olavs :)
Hvor er du fra McRaven? :) Jeg hører også til St.Olavs!
 
Vil på Bærum sykehus, da de har lystgass der, ulempen er at de ikke har barneavdeling, om noe skulle være gat med babis
 
Blir nok i Belgia på meg denne gangen av praktiske grunner og mannen bor der. Fødte i Norge sist, men syns det var en dårlig opplevelse av ulike grunner. Har hørt mye bra om de som har født av skandinavere i Belgia og de sier det har vært veldig fornøyde. Får håpe jeg også får en bra erfaring neste gang!
 
Back
Topp