Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: nemi.marselia
finnes ikkje vikti
røre ikkje dråpen så længe æ har ungan i hus (ikkje vin eller øl heller)
drekk kun når sambo tar m unga t besteforeldran så d bi vældi skjeldent
e ferdi m fjortis fylla før mange år sia
ORIGINAL: Lykkeligx2
Virker som de fleste, med et par unntak, har et forvrengt syn på hve alkoholen i utgangspunktet er ment for...å nytes!
Virker igjen som det kun er "fjortisfyll", "grøftefyll" og "noe de har lagt av seg for lengst" her!
Jeg mener det først er nå jeg setter skikkelig pris på det.
Å kunne nyte alle smaker av en god vin eller øl, gjerne i komb med mat, dere går virkelig glipp av noe!!!!
Husk at Gud gjorde vann om til vin, for dere som bryr dere om det om det aspektet.
ORIGINAL: Guro23
ORIGINAL: Lykkeligx2
Virker som de fleste, med et par unntak, har et forvrengt syn på hve alkoholen i utgangspunktet er ment for...å nytes!
Virker igjen som det kun er "fjortisfyll", "grøftefyll" og "noe de har lagt av seg for lengst" her!
Jeg mener det først er nå jeg setter skikkelig pris på det.
Å kunne nyte alle smaker av en god vin eller øl, gjerne i komb med mat, dere går virkelig glipp av noe!!!!
Husk at Gud gjorde vann om til vin, for dere som bryr dere om det om det aspektet.
Må si meg enig i det der. Her virker det som( ligger litt mellom linjene ) at alkohol er noe negativt, og noe man bør holde seg unna, hvorfor det om jeg tør spørre? Alkohol kan være helt nydelig det, så lenge det nytes og spesielt når det brukes i sammenheng med mat. Synes jeg [:)] Klarer meg selvfølgelig uten og det tror jeg de aller fleste gjør, men det er mye godt i alhohol som i mat og godterier ellers.