Hvor viktig er alkohol i livet ditt?

ORIGINAL: anncita

Ikke viktig.
Klarer meg fint uten.

Virker som de fleste, med et par unntak, har et forvrengt syn på hve alkoholen i utgangspunktet er ment for...å nytes!
Virker igjen som det kun er "fjortisfyll", "grøftefyll" og "noe de har lagt av seg for lengst" her!
Jeg mener det først er nå jeg setter skikkelig pris på det.
Å kunne nyte alle smaker av en god vin eller øl, gjerne i komb med mat, dere går virkelig glipp av noe!!!!

Husk at Gud gjorde vann om til vin, for dere som bryr dere om det om det aspektet.

definer viktig ?? ( har ikke lest gjenom tråden)

Alkohol er ikke viktig på den måten at jeg bare må ha det- men vi er veldig interessert i vin ( eller kanskje mest mannen) så for ham er det en hobby på en måte... men som sagt så er det en interesse for vin ikke for alkohol [:-]

ORIGINAL: nemi.marselia

finnes ikkje vikti
røre ikkje dråpen så længe æ har ungan i hus (ikkje vin eller øl heller)
drekk kun når sambo tar m unga t besteforeldran så d bi vældi skjeldent

e ferdi m fjortis fylla før mange år sia

Slik er det her også![:)]

Jeg syns det er nydelig med et glass rødvin eller to på fredagskvelden sammen med god mat og mannen, etter at lillemann er i seng.

Virker som de fleste her tenker megafylla med en gang ordet alkohol er nevnt, men det er faktisk mulig å bare drikke litt [:)]

Det er ikke viktig i det hele tatt, men jeg tar meg en fest eller to i løpet av året. (faktisk ikke mer så det)
Å sitte å ta seg et glass vin på kvelden er det veldig skjeldent at jeg gjør. Om jeg gjør det er det i jula eller påska.

Viktig er det ikke. Men jeg er glad i både hvitvin og rødvin. Kan gjerne drikke et glass for kosens skyld, eller jeg kan drikke mange glass til fest. Det er gøy, det er godt, men det er ikke viktig. [;)]

Kunne ikke vært mindre viktig[:)]

ORIGINAL: Lykkeligx2

Virker som de fleste, med et par unntak, har et forvrengt syn på hve alkoholen i utgangspunktet er ment for...å nytes!
Virker igjen som det kun er "fjortisfyll", "grøftefyll" og "noe de har lagt av seg for lengst" her!

Å kunne nyte alle smaker av en god vin eller øl, gjerne i komb med mat, dere går virkelig glipp av noe!!!!

Husk at Gud gjorde vann om til vin, for dere som bryr dere om det om det aspektet.

Må si meg enig i det der. Her virker det som( ligger litt mellom linjene ) at alkohol er noe negativt, og noe man bør holde seg unna, hvorfor det om jeg tør spørre? Alkohol kan være helt nydelig det, så lenge det nytes og spesielt når det brukes i sammenheng med mat. Synes jeg [:)] Klarer meg selvfølgelig uten og det tror jeg de aller fleste gjør, men det er mye godt i alhohol som i mat og godterier ellers.

ORIGINAL: Guro23

ORIGINAL: Lykkeligx2

Må si meg enig i det der. Her virker det som( ligger litt mellom linjene ) at alkohol er noe negativt, og noe man bør holde seg unna, hvorfor det om jeg tør spørre? Alkohol kan være helt nydelig det, så lenge det nytes og spesielt når det brukes i sammenheng med mat. Synes jeg [:)] Klarer meg selvfølgelig uten og det tror jeg de aller fleste gjør, men det er mye godt i alhohol som i mat og godterier ellers.

ENIG!!! [:)][:)] en god middag kan gjøres perfekt med den rette vinen[:)]

Ikke viktig. Gøy å kose seg med vin og venner, men er ikke typen som koser meg hjemme med en drink eller et glass vin.

ORIGINAL: anncita

Ikke viktig.
Klarer meg fint uten.

ikke så veldig viktig, men synes det er godt med et glass vin i godt selskap[:)]

null verdt. liker ikke meg selv når jeg drikker.. så jeg har sluttet med det..

Ikke ekstisterende.. bryr meg ikke om alkohol. Liker nesten ikke noe av det som finnes av alkohol heller og for det meste synes jeg alkohol bare fører tøys med seg...

Det har hatt en svært liten rolle i livet mitt de siste ni måneder gitt[8D]

Men jeg liker å ta meg en øl eller et glass vin, når jeg ikke er gravid, og det ikke er kort tid til jeg skal amme[;)]

Ike viktig i det hele tatt..men så er jeg nesten avholds og da...drikker aldri for å kose meg med et glass vin liksom...

Back
Topp