Hvor viktig er alkohol i livet ditt?

Ikke viktig i det hele tatt. Drikker sjeldent.

Og når jeg gjør det, så kjenner jeg mine begrensninger. Er tross alt en dag i morgen også.. og da ønsker jeg å kunne være opplagt for snuppa mi[;)]

Ikke viktig i det heletatt, er kommet over ungdomsdrikke perioden for mange år siden. Nå drikker jeg kun ett par ganger i året.. Har ikke tid, eller lyst til å drikke meg møkkings helg etter helg.

Drikker ikke ofte!

En venninne av meg drikker så og si hver helg. Hva er poenget? Når man har en datter å ta vare på!

Hun har datteren annenhver helg, men drikker hver helg. Dvs at mammaen hennes passer jenta hennes annenhver helg. For at hun ska ut å drikke!![:'(][:'(]

Og hun er ikke oppegående på 2 dager! Det tar henne 2 dager å komme seg!

Sånt synes jeg er forkastelig! Og skjønner ikke greia!

Har man et barn, så har man et ansvar eller?

For meg er god vin til god mat viktig. Drikker gjerne et glass vin til en god film eller ved andre annledninger når jeg skal kose meg også. Alkohol er ikke ensbetydende med grøftefyll i mitt liv, men med kos. Har ingen skrupler med å dele en god flaske vin med sambo en lørdagskveld mens datteren min på 12 ser på. Er ingen her i huset som raver rundt og snøvler etter 1-2 glass uansett. Syns mange har så lite nyansert forhold til alkohol. Virker som det er fyll og spetakkel mange forbiner med det, her er det ikke sånn...

Kan ta den helt ut på byen også jeg, er ikke det, men til hverdags nøyer jeg meg med et glass eller to.

ORIGINAL: bareprøver

Drikker ikke ofte!

En venninne av meg drikker så og si hver helg. Hva er poenget? Når man har en datter å ta vare på!

Hun har datteren annenhver helg, men drikker hver helg. Dvs at mammaen hennes passer jenta hennes annenhver helg. For at hun ska ut å drikke!![:'(][:'(]

Sånt synes ikke jeg om heller.. har en venninne som er likedan.. Skjønner ikke at hun orker jeg da..

Uviktig, jeg liker å ta meg et glass rødvin, men hadde fint klart meg uten.

ORIGINAL: MammaMia98

For meg er god vin til god mat viktig. Drikker gjerne et glass vin til en god film eller ved andre annledninger når jeg skal kose meg også. Alkohol er ikke ensbetydende med grøftefyll i mitt liv, men med kos. Har ingen skrupler med å dele en god flaske vin med sambo en lørdagskveld mens datteren min på 12 ser på. Er ingen her i huset som raver rundt og snøvler etter 1-2 glass uansett. Syns mange har så lite nyansert forhold til alkohol. Virker som det er fyll og spetakkel mange forbiner med det, her er det ikke sånn...

Kan ta den helt ut på byen også jeg, er ikke det, men til hverdags nøyer jeg meg med et glass eller to.

signerer denne bare at jeg har ingen datter som ser på[8D] Alkohol er aldri en ting jeg ville prioritert, men syns det er godt for kosen sin skyld. Vil heller dele en flaske hjemme med mannen, enn å reise på grøftefylla!

ORIGINAL: solstråla

finnes ikke viktig i det hele tatt..
om jeg aldri mer fikk røre noe med alkohol i, vil jeg ikke føle noe tap!!

På en skala fra 0-10 ... 0!
Hakke drikki siden oktober 2007... Og savner det ikke heller. Så nei det finnes ikke viktig for meg.Klarer fint å feste og kose meg uten en dråpe alkohol.

særdeles lite viktig.

kan ta litt vin/cider i lystig lag og være med på fest hvis vi har barnefri, men klarer meg fint uten noe som helst med alkohol i.
Har drukket to glass vin til sammen på over halvannet år.

Finnes ikke viktig[:)] Smakt vin engang i 20009,og det var 2 glass vin, de to årene før drakk jeg ingenting...
Syntes en fest med gode venner er veldig gøy, var på det senest i går, men mitt medbrakte er pepsi max[:)][:)] Holder i massevis for meg[:)]

Så lite viktig som det går an.
Jeg har hatt min ungdomstid hvor det å drikke var "kult" og "gøy" - nå i voksen alder kan jeg telle på en hånd hvor mange ganger i året jeg drikker.
Igår tok jeg en velkomsdrink (champis) og et par slurker vin - holdt i massevis og kunne greid meg uten.
Men en årlig sommerfest med reker og vin sammen med venner syns jeg er litt kos.
Det handler ikke om mengden lenger. [;)]

ORIGINAL: dios

ORIGINAL: Fridasinmamma

ORIGINAL: bareprøver

Drikker ikke ofte!

Sånt synes ikke jeg om heller.. har en venninne som er likedan.. Skjønner ikke at hun orker jeg da..

høres egentlig ut som de sliter litt[;)]

Min venninne?[;)]

nei alkohol er ikke noe viktig for meg, liker bedre å trene enn å drikke.. men tar jo alkohol. tar en fest en gang i blant

Ikkje viktigt i det heila tatt.

ORIGINAL: Skrulla86

Veldig lite viktig. Drikker veeeeldig sjeldent[;)]
Når jeg først drikker blir jeg veldig sjeldent annet enn litt brisen

Som om jeg sku sagt det sjøl [:)]

Back
Topp