Hvor viktig er alkohol i livet ditt?

*Labambie

Forumet er livet
Jepp, jeg lurer.

Ikke viktig i det hele tatt. Jeg liker ikke vin og øl og sånn, så de gangene jeg drikker er det drinker på fest - men jeg klarer meg FINT uten! [;)]

Drikker ikke vin, drikker ikke øl.

Drikker kun drinker/shots, sjelden og aldri hvis jeg har ansvar for snuppa samme kveld eller alene dagen etter.

Kan ha like mye moro uten som med, og hadde det blitt forbudt hadde det ikke gjort meg noe [;)]

Ikke viktig...

Jeg er totalt avholds, så det finnes ikke viktig[:)]

Har drukket en gang, og da ble jeg full og likte det rett og slett ikke så tok det standpunktet da jeg vat 17 år[:)] føler ikke jeg har gått glipp av noe, har vært med på det som er av fester ut på byen osv, men bestandig ederu[:)].

ORIGINAL: rodstilk

Ikke viktig i det hele tatt. Jeg liker ikke vin og øl og sånn, så de gangene jeg drikker er det drinker på fest - men jeg klarer meg FINT uten! [;)]

Samme her.

vil ikkje kalle det viktigt i det hele tatt.men eg liker og ta en god fest i ny og ne,eller ei flaske vin med noen venner[:D]
men det blir aldri prioritert foran andre ting.

Drikker ikke alkohol i det heletatt, så for meg er det overhode ikke viktig.

Ikke viktig. Når jeg skal på fest og drikke så ordner jeg alltid barnevakt. Har ikke ungene i hus om jeg drikker. Ungene kommer først. 

finnes ikke viktig i det hele tatt..
om jeg aldri mer fikk røre noe med alkohol i, vil jeg ikke føle noe tap!!

finnes ikkje vikti
røre ikkje dråpen så længe æ har ungan i hus (ikkje vin eller øl heller)
drekk kun når sambo tar m unga t besteforeldran så d bi vældi skjeldent

e ferdi m fjortis fylla før mange år sia

Er totalavholds, så det er ikke viktig i det hele tatt.

Totalt uviktig!
Klarer meg like fint uten... Har aldri LYST på alkohol, men kan godt ta et glass vin til en bedre middag.

ORIGINAL: anncita

Ikke viktig.
Klarer meg fint uten.

ORIGINAL: anncita

Ikke viktig.
Klarer meg fint uten.

ORIGINAL: solstråla

finnes ikke viktig i det hele tatt..
om jeg aldri mer fikk røre noe med alkohol i, vil jeg ikke føle noe tap!!

Sign!

ORIGINAL: rodstilk

Back
Topp