Hvor var du da vannet gikk??

Sha

Forumet er livet
Ja!? Hvor var du da vannet gikk?[:D]
Eventuelt, hvor var du da fødselen starta!?[:)]

det gikk ikke, det ble tatt... var innlagt på sykehus i lang tid før jeg ble satt igang 4 uker før termin..!

Satt i en stol i stua hjemme hos mamma, og bestemor og bestefar var på besøk [:)] Kjente "noe rart" - løp inn på rommet og der sa det SPLÆÆÆSHH - og masse vann kom, gla jeg var hjemme gitt [;)]

de tog vannet på sygehuset

Jeg satt på kino og gomla snop[:D]
rier da vel og merke..

Vannet mitt har blitt tatt rett før pressrier alle tre gangene.....[:)]

Det begynte å renne litt hjemme på soveromsgulvet, 06.07.06.
Så kom resten i pysjbuksa mi, idet jeg skulle dra den på meg etter kontroll på føden.

Hjemme begge gangene. 

Sykehuset, både riene og vannet ! [:)][:)]

I senga..Hadde nettopp sovna, men våkna like fort med at jeg trodde jeg tissa på meg [:D]

Har hørt vannet som oftest går når man slapper skikkelig av også..Stemte i mitt tilfelle i allefall [:)]

Det gjekk i do heime. Trudde eg var ferdig å tisse, men det berre fortsette å renne. Skjønte ikkje først at det var vatnet, men kjente jo at eg ikkje tissa[8D]

Hjemme i senga da fødselen starta. På sykehuset da vannet gikk, heldigvis, ettersom ungen kom rett etterpå[;)]
Begge gangene[8D]

Hjemme første gangen og hos svigers andre gangen..

På badet på sykehuset.

I senga, hadde sex da vannet gikk faktisk [X(]

På sykehuset.. begge gangene.

Med Iver begynte det å lekke hjemme, men var på sykehuset når vannet gikk.

Med AS så lå jeg jo på sykehuset imellom Iver sin fødsel og hennes, så der startet det med rier.

på vei ut av senga faktisk, blei jo livredd og skynta meg så fort jeg kunne, for senga vår var helt ny og svindyr, haha!

I fødesenga. 18-19 min senere var hun ute.. [:)]

riene starta i hagan hjemme. vannet ble tatt av jm på sjukehuset[:)]

min størtste frykt var at vannet skulle gå i senga eller på butikken.[&:]

Midt inne i ett kjøpesenter når vannet gikk....! [8D][:D]

Back
Topp