Hvor var du da vannet gikk??

i senga hjemme og prata med mannen min [:)]

Vannet gikk bare av seg selv med mellomste. Eller det gikk ikke, det stod som en fontene midt i en pressri....[8D] jordmora klarte akkuratt å kaste seg til side, mens jeg i min egen lystgassrus, ble super fasinert

I senga hjemme, mens jeg sov!

På tur ut av sykehuse etter vækstkontroll, i førbainnelse før at di ikkje ville sette mæ igang [8D]
Då va d bære å snu å gå inn ijænn [:D]

På vei fra senga til doen på natta.

Hjemme i senga. Våknet etter noen timer søvn på morgenkvisten av at jeg PLUTSELIG måtte på do, kjente det begynte å piple da jeg reiste meg opp og det fortsatte å sildre når jeg satte meg på do. [:)]

De første 2 ble satt igang, så da var jeg på sykehuset[:)]

Med mitt 3. barn gikk vannet i senga mens jeg sov[&:] Våkna av at jeg ble kliss våt[:'(]

Med mitt 4. barn våknet jeg av rier og 3,5 timer etter var nurket født[8D][:D] Vannet gikk når hun kom ut.

På sykehuset. Vannet ble tatt.

Vannet mitt gikk på do! Heldig med den! [8D]

Vannet gikk hjemme i sofaen..[8D]

Jeg var på tur til badet på hotelrommet da vannet gikk. Vannet gikk i uke 33, så vi var på ferietur

Satt på do inne på fødestua når vannet gikk[;)]

Riene starta tidlig på morran. Så lå i senga min hjemme..[;)]

fødselen starta med rier hjemme og vannet gikk på sykehuset

starta med rier om mårran med litt blod på papiret, vannet gikk samma kvelden på sykehuset i badekaret[;)]

ORIGINAL: Niiiitah87

de tog vannet på sygehuset

jeg lå i senga å sov jeg[8D]
våkna av at det kila mellom bena[8D]

første gang reagerte jeg i sengen men vannet gikk ved siden av sengen
andre gang begynte riene i sengen...hva er oddsen for d begge gangene hehe skjer d 3 gang også så må en jo begynne å lure på om jeg bor i sengen hehe

ORIGINAL: Niiiitah87

de tog vannet på sygehuset

På sykehuset.

Gikk ikke.. Ble tatt mens jeg låg i sykehus senga etter jeg fekk epidural..
Fødselen startet mens jeg låg å sov hjeme i senga[:)] Ble dritt irritert for jeg møte på do etter hver rie og jeg var trøtt å ville sove.. (dette før jeg kobblet at det var rier)

Back
Topp