Hvor var du da vannet gikk??

Det gikk aldri [8|]
JM prøvde å ta det under fødselen, men det var visst ikke så mye å ta av, gitt. Hadde minket sakte men sikkert.

1: de tok vannet på sykehuset
2: gikk hjemme i senga

Nr1 satt i sofaen hjemme
Nr2 gikk ikke før vi hadde vært på sykehuset ett par timer

I bilen på vei til sykehuset[X(]

Nr. 1: På sykehuset
Nr. 2: På kafe i byen

ORIGINAL: nemi.marselia

sykehussenga, blitt tatt ved 7 cm åpning begge gangene

Samme her. Bortsett fra at jeg har født en gang da[:)]

Jeg var på besøk hos mine besteforeldre, satt ved kjøkkenet der og spiste hyggelig sen frokost/lunsj sammen med mine besteforeldre.

Lå i senga når jeg hørte smellet, sambo hjalp meg opp og jeg kom meg akkurat til døråpningen, og da kom det.

ORIGINAL: Helene Harefrøken

Jeg var på besøk hos mine besteforeldre, satt ved kjøkkenet der og spiste hyggelig sen frokost/lunsj sammen med mine besteforeldre.

Oi! Det bli litt av et måltid da, kan jeg tenke meg! Litt stas for besteforeldrene dine å få være med i starten av fødselen da [:)]

Vannet gikk på sykehuset, akkurat når pressriene startet :)

det gikk akkurat i det jeg reiste meg opp fra sengen om morgenen![:)]

med alle 4 lå jeg i fødesenga på sykehuset. Med nr 1,2 og 3 måtte jordmor ta det, men med nr 4 gikk det av seg selv når jeg begynte å presse. 

I fødesenga [:)]

på do første fødsel, fødsel nr 2 gikk ikke vannet for der var ikke noe vann. Babyen var så tørr når han kom at du kunne dra store skinnfiller av han. Slik som når man er solbrent..

Jeg skulle stå opp for å tisse da vannet gkk i senga vår, 5 uker før termin

Midt inne på ett kjøpesenter........... Gjestene på big bite fikk ett lite show jah[X(][>:][8D][:D]

Back
Topp