Hvor var du da vannet gikk??

Kattepus84

Elsker forumet
Hører jo mye forskjellig...

Noen ligger hjemme i senga når vannet går, andre er på butikken, mens andre igjen er på sykehust da det skjer...

Så jeg er nyskjerrig på å høre hvor DU var når vannet gikk? [;)]

Hjemme i senga[:)]

Gikk i sykehusgangen på vei for å hente meg toast til kvelds.
Hadde akkuratt skrudd på msn og facebook på rommet, og skulle legge meg ned og chille.

( Var innalgt på sykehuset pga svangerskapsforgiftning, og ble satt igang på morgenen men ingenting skjedde )

1: på sykehuset, skulle akuratt inn til sjekk pga fostervanns-lekkasje

2:på sykehuset, i fødesenga, 5 min før hun ble født..

3:hjemme, midt på nattaen, i do!  utrolig kjekt. ;)

på sykehuset,mens jm står å skal til å ta det kommer det(heldigvis) selv[8D][8D]
de greiene hu brukte så nemlig ikke særlig behagelige ut

På sykehuset i senga, ble satt igang[&:]

Ringer på jm som kommer inn å utbryter: Neh va trevlit! på svensk skånsk[:D] Det huskes!

første gang, i sykehussengen, Andre gang hjemme i den splitter nye sengen og dyre madrassene(uke 36+5 så hadde ingen planer om å bruke kladd eller tisselaken enda) ETTER at jeg hadde sagt til sambo, Jeg gidder iallefall IKKE å vekke deg viss vannet går i morgen!
Var rimelig sint på han dagen før fordi han spiste opp cottage cheesen min[8D]

i sykehussengen[:D]

Det gikk når jeg gikk på do, etter at jeg hadde fått epiduralen...
SPLÆSJ sa det, rett i do..

Og fortsatte å gå litt under hver rie etter det...

ORIGINAL: nemi.marselia

sykehussenga, blitt tatt ved 7 cm åpning begge gangene

[:D]

1.mann hjemme
2.mann i ambulansen, 10min etter var han ute!

Hjemme i senga.
Våknet av at jeg måtte på do, og da jeg satte meg opp merket jeg at jeg begynte å "lekke".
Ikke noe "splosj", men skjønte fort at det ikke var snakk om noe annet.

Nr 1. - Ble tatt i sykehussenga
Nr 2. - I do på morgenen hjemme

1. På sykehuset
2. På fødestua når jeg kom av badekarret

På sykehuset. Jordmora tok vannet når jeg fikk pressveer.

på føden... presset hull på vannet en halvtime før han kom ut. Bodde 1 time unna sykehuset, og kom inn på sykehuset når jeg hadde 3 - 4 cm åpning, men ikke noe særlig rier. Men jordmor mente det ville starte veldig snart, siden jeg var så moden. Det startet midt på natten, og fødte på 5 timer med han.
Og med henne så gikk vannet akkurat 2 minutter før hun kom ut. fødte på 4 timer med henne, så kom inn på sykehuset med 8 cm åpning, 1 liten time før hun kom ut.

Lå på føden og pressa når det gikk[:)]

1: på sofaen hjemme[:'(][:D]
2:på sykehuset (var bare 5 mnd på vei, så var HELT sikker på at jeg tissa på meg....det var FLAUT!!![:-])

Back
Topp