Hvor tilrettelagt er det for vogn hos dere?

Samme her... 4. etasje uten heis, men får satt vognunderstellet i sykkelboden i 1., så det bare er baggen og babyen å bære opp :)
Jeg gjør det når vi er på besøk hos mamma, men fytti rakkern så tung den bagen er! Vi har sikkert den største bagen som finnes. Da hadde jeg nok kjøpt en mykbag å ha oppi.

Bruker ikke vogn lengre nå, men er ikke så veldig tilrettelagt her heller for har trapper så da min var små måtte jeg forte meg og dumpe opp vogna på plattingen og så hente ungen og legge de i vogna ute. Det hendte jeg la de i vogna inne og for så å dumpe opp med de oppe i.. Jeg hadde plass til og sette vogna inne..

Bor i Rekkehus.Må opp 2 trappetrinn men det går fint.
Ytterdøra er litt smal.Går med enslig vogn..
Men vi venter da nr 2 og må ha søskenvogn,så måtte kjøpe en modell som ungene er "bak" hverandre.
Side om side var omtrent umulig.
Vi har en bod ute som kan stappe vogner i (men den er full pga fryser,ved og rot)
Men vi har et soverom helt ved yttergangen,og der stapper vi vogn + trille pluss annet rot.
Så er egentlig bare å dra vogna inn og ut derfra og deretter ut...

Bor i Rekkehus.Må opp 2 trappetrinn men det går fint.
Ytterdøra er litt smal.Går med enslig vogn..
Men vi venter da nr 2 og må ha søskenvogn,så måtte kjøpe en modell som ungene er "bak" hverandre.
Side om side var omtrent umulig.
Vi har en bod ute som kan stappe vogner i (men den er full pga fryser,ved og rot)
Men vi har et soverom helt ved yttergangen,og der stapper vi vogn + trille pluss annet rot.
Så er egentlig bare å dra vogna inn og ut derfra og deretter ut...
Easywalker er smal, men synes setene også er så smale. Så kjipt når man ikke kan velge vogn utifra kriteriene sine, kun bredde. Jeg gav blaffen og bruker verandadøra jeg da. Bare måtte ha den vogna. :p

Sent from my iPhone using BV Forum

Har en liten bakke fra bilen og opp til huset, og diger gang hvor vi sikkert kunne plassert 12 vogner så ikke noe problem her. Holder på å lage w-i-c nå, og da kan vi trille vognen inni der også om vi vil.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Her er det meget dårlig tilrettelagt for å si det forsiktig. Først må vi opp fem-seks trinn ute, så inn døra til oppgangen, deretter ned en etasje og inn en låst dør til en bod der vogna står. Så må unge og det man eventuelt har med seg bæres opp fem etasjer til leiligheten (eller gå to ganger, ungen opp først og så ned og hente stæsj). Da frøkna var baby bar vi hele vognbagen (CityBag), men etter sportsvogna ble tatt i bruk måtte vi begynne å bære ungen på armen. Men nå er hun halvannet år og kan nesten gå trappa opp selv heldigvis - og innen vi får en nummer to skal vi bo i hus eller rekkehus :)

Vi har dessverre en nabo med en hund jeg ikke er helt trygg på, så det har aldri vært et alternativ å bære baggasje opp først og la ungen vente i vogna. Hvis jeg har veldig mange ting som skal opp eller ned, hender det jeg henger ungen i bæresele mens jeg bærer (hvis ikke mannen er hjemme).

Livet i fjerde etasje uten heis er ikke spesielt lettvindt, men man får til det og. Og man blir sterk hehe :)

Jeg gjør det når vi er på besøk hos mamma, men fytti rakkern så tung den bagen er! Vi har sikkert den største bagen som finnes. Da hadde jeg nok kjøpt en mykbag å ha oppi.

Har Emmaljunga Edge, så syntes den var stor og tung når vi kjøpte den ;) Etter to måneder med trappegåing begynner den å bli ganske mye lettere :D

Vi hadde den i stua da hun var nyfødt og nå står den på rommet til vesla. Hun bruker den enda til å sove hvil og står ikke i veien der.

Jeg har sedan og jeg må slå sammen og legge sportsdelen oppå understellet for å få plass i bagasjerommet. Dette må jeg gjøre hver gang. Litt tungvint, men man blir vant til det.

Gidder ikke å bruke mye tid på å irritere meg over ting man ikke får gjort noe med.

vi flytta inn i leilighet da sønnen vår var 1 mnd. Her er det heis opp til vår etasje, stor gang med god plass for vogn, stor altan for å sette vogna ut. Nå er han blitt 4 år så har slutta med vogn.

Jeg har en liten vogn som er superenkel å legge sammen og ta opp :-) Men vi har også et stort hus, med stor gang :)

Har ikke plass i gangen så må stå i stua. Men bortsett i fra det så er det veldig lettvint med vogn her :p

God plass til vogna her. Hva slags vogn har du som ikke får gjennom inngangsdøren? Er det veldig liten dør? Aldri opplevd det før.

Jævlig ræva ut døren da vi kræsjer i nabo døren xD ellers bra :)

Her har vognene stått i stue eller gang.
Gangen er knøttliten, men der har emmaljungaen stått også, selv om det har vært trangt :-P

Har noen trappetrinn opp trappa ute og.

Storebror april 09 <3
Lillesøster juni 12 <3

Hver gang vi skal ut eller hjem må vi bære den opp og ned en trapp, men det setter ingen stopper for å gå ut på trilleturer o.l. Føler den tar mye plass i gangen selv om det er helt OK plass til den. Får mest sannsynlig snart bod utenfor, så da slipper jeg å bære den opp og ned hele tiden. :)

Liten gang. Irriterende at vogna ilke har plass der. Men stor stue/ spisestue. Så står i et hjørnet ved verandadøra. Helt greit da jeg som oftest bare triller han ut der da han skal sove :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Back
Topp