Samme her.. men blir like frustrert når jeg skal forbi denSetter den i gangen men den er litt i veien ja.
Sent from my iPhone using BV Forum
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Samme her.. men blir like frustrert når jeg skal forbi denSetter den i gangen men den er litt i veien ja.
Vi har jo også tvillingvogn. Og derfor vil jeg ha den inne. Mye kjekkere å kunne kle de og putte de i vogna inne enn å bære de ut, sette de ned og ta ut vogna. Eller må løpe ut å gjøre den klar først.
Når de var så små hadde vi det som hos dere. Baggene inne og understellet ute i bilen. Ikke optimalt det heller, men men.Ja ser den! Nå er mine 3mnd og ligger i bag. Så jeg legger dem i baggene mens jeg henter understellet også kan jeg bare kneppe på baggene etter på. Men kjenner jeg gruer meg til de skal over i sportsvogn. Da vet jeg ikke hvordan jeg skal gjøre det. Kan jo ikke la den være ute på vinteren, da blir den jo veldig kald.
Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
Hørtes tungvint ut.Ikke tilrettelagt i det hele tatt. Bor i en 100år gammel bygård.
Er så kjedelig når man må demontere vogna for å komme frem der man skal.Ikke tilrettelagt her. Smal trapp utenfor. Bitteliten yttergang med dum vinkel fra ytterdøra og inn neste dør, så må løfte litt på vogna i en spesiel posisjon for å få den ut, eller ta den ut i to deler. Er heller ikke plass til å sette den fra seg noen steder, forutenom i en kald og rå utebod om man vil det. Så den tar masse plass i stua når vi har den hjemme (står mye i bhg nå). Rart de ikke kunne bygd litt smartere leiligheter her siden dette er studentleiligheter for familier med barn.
Her hvor vi bor har alle leilighetene heis direkte fra garasjen og opp til døra, bortsett fra i den trappa vi bor! Skjønner virkelig ikke hva arkitektene tenkte på da de planla.Godt tilrettelagt. Heis direkte opp fra garasjeanlegg, trappefritt innendørs og ellers tilpasset rullestolbrukere (og dermed også vogner av alle størrelser). Har en fin plass i gangen der vognen sto uten å skape problemer overhodet.
Hørtes tungvint ut.
Da tror jeg skuldrene mine hadde takket for seg.Ja, vi bor i tredje etasje uten heis. Setter hele vogna inn i boden som heldigvis er på gateplan. Så bærer jeg babyen opp. Hvis jeg har med handleposer eller lignende, går jeg opp med det først men hun ligger i vogna.
Det går forsåvidt greit nå, men blir nok verre etterhvert som hun vokser og blir tyngre.
Hun våkner jo også noen ganger når jeg tar henne opp, det er jo litt dumt.
Ja, vi bor i tredje etasje uten heis. Setter hele vogna inn i boden som heldigvis er på gateplan. Så bærer jeg babyen opp. Hvis jeg har med handleposer eller lignende, går jeg opp med det først men hun ligger i vogna.
Det går forsåvidt greit nå, men blir nok verre etterhvert som hun vokser og blir tyngre.
Hun våkner jo også noen ganger når jeg tar henne opp, det er jo litt dumt.