Hvor tilrettelagt er det for vogn hos dere?

MoMsa

Juni's 2o13 skravleglade
jentene i juni13
MAI 2013
VIP
Flere enn meg som ikke har ett hjem tilrettelagt for vogn?

Først får vi ikke vogna inn ytterdøra. Så den må enten gjennom veranda døra, eller slås sammen. Inne finner jeg ingen plass å sette den uten at den er i veien. Altså, har plass i stua, men det irriterer meg å se på den. :p gangen vår er forsåvidt stor, men lang og smal, og i vinkel. :p så den kan ikke stå der uten å stå i veien for noe.

Har stor bil, så den kan stå ferdig oppslått der, men så tungvint å måtte ut å ta ut vogna av bilen før man skal trille tur.

Så nå bruker vi verandadøra, og setter vogna inn på boden. Bare da får vi ikke kommet inn på boden uten å ta den ut. :p men bedre det. ;)

Flere som har slike "tungvinne" løsninger?
Eller er det tilrettelagt for vogn?
Uten trapper, for smale dører og plass til å sette den. :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Vi har det sånn. Men akkurat nå har vi ikke plass i boden vår så den blir for det meste satt i bilen når den ikke blir brukt :p

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app

Vet nesten ikke enda.... siden vi flyttet hit var det bare en kort periode at junior fremdeles sov dupp på dagen. Da sto vogna på soverommet vårt og trillet han ut verandadøra der og ut på balkongen når han skulle sove. Fungerte i grunn greit det, men hadde vært tungvindt om jeg skulle ut å trille da....

Er greit å komme inn ytterdøra her og forsåvidt grei plass til å ha vogna stående i gangen, men blir jo stående i veien for skyvedørsgarderoben da, så må nå i så fall flytte på den når vi skal inn der, men ser det i grunn ikke som noe stort problem........... :p

Har ikke så god plass så den ligget som oftest i bilen. Men kan få satt den i gangen inne også men føler den tar så mye plass enda den ikke er stor i det hele tatt.

Setter den i gangen men den er litt i veien ja.

Vi har lang og smal gang så vogna må stå i stua :p Veldig irriterende! Får den gjennom døra uten problem, men må opp 4 trappetrinn før jeg kommer til døra :p

*Emma020213*
*bonusgutt140710*
*på app'n*

Vi triller den inn kjellerdøra nede, og så står den nede i kjelleren:D Triller både inn og ut der, herlig!!:D

Da må dere ha en veldig smal ytterdør :P her har jeg bare to trappetrinn på trappa ute, og god plass til å sette vogna til side i yttergangen. Triller bare rett ut :) har en emmaljunga Edge duo. Men har liksom ikke noen plasser i stua og ellers der vogna kan stå uten og være i veien :)

Her er også vogna(tvillingvogn) i veia over alt!! Får den inn ytterdøra, men har ikke plass til den i gangen. Har plass i stua men som du sa så orker jeg ikke å sitte å se på den. :p
Så her har vi understellet i bilen og baggene inne. Tungvint men må bare gjøre det slik.

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Vi har ikke noe sted ute som vogna kan stå under tak. det syntes jeg er det kjedeligste.

Vi har en bitteliten yttergang, men en grei og stor hall. Så var ingen problem og ha vogna inne her :) største "problemet" var og komme
Seg opp til huset vårt. Vi har litt trapper opp fra parkeringen vår og til inngangen. Men det gikk der og :)

Da må dere ha smal inngangsdør! Vi har en liten inngangsdør, så sofaen går ikke inn der, men vogna er null problem. plassmangel har vi og, liten gang, alt er lite føler jeg. Men enten får vi den ved siden av fryseskapet i gangen eller i stua. Null problem.
Ja, vår inngangsdør er smal. I tillegg har vi tvillingvogn. :p enkel vogn hadde gått inn. Men jeg har hatt enkeltvogn tidligere, som ikke har kommet seg gjennom alle dørene rundt i huset. Det er jo også plagsomt. :p

Her er også vogna(tvillingvogn) i veia over alt!! Får den inn ytterdøra, men har ikke plass til den i gangen. Har plass i stua men som du sa så orker jeg ikke å sitte å se på den. :p
Så her har vi understellet i bilen og baggene inne. Tungvint men må bare gjøre det slik.

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
Vi har jo også tvillingvogn. Og derfor vil jeg ha den inne. Mye kjekkere å kunne kle de og putte de i vogna inne enn å bære de ut, sette de ned og ta ut vogna. Eller må løpe ut å gjøre den klar først.

Vi har ikke noe sted ute som vogna kan stå under tak. det syntes jeg er det kjedeligste.
Tenker du å bare la den stå der da? Eller tenker du på sånn som å bare kunne trille ungen ut å sove undervtak uansett vær? :)

Da må dere ha en veldig smal ytterdør :P her har jeg bare to trappetrinn på trappa ute, og god plass til å sette vogna til side i yttergangen. Triller bare rett ut :) har en emmaljunga Edge duo. Men har liksom ikke noen plasser i stua og ellers der vogna kan stå uten og være i veien :)
Smal ytterdør eller bred vogn?? :p ja takk begge deler. :p har tvillingvogn. :) men har jo hatt enkeltvogn tidligere, den kom inn ytterdøra da, men ikke gjennom alle dørene i huset. Irriterende det også. Hos mi bestemor er det smale dører, så der måtte jeg slå sammen vogna for hvert rom jeg skulle i. :p brukte/bruker vogn til alt der.

Leilighet i seksmannsbolig i andre etasje ; utvendig trapp som fører opp til baksiden av bygget (2 etasjes bakside,
(boligen er bygd inntil ett fjell like høyt som 1 etasjen)

Litt tungvint ja

Lang og smal gang men det går foreløpig greit , blir dog spennende når mini skal få eget rom og skjenken må ut i gangen til fordel for husets pc

Sent from my Nexus 7 using BV Forum mobile app

Har utvendig bod nede v parkeringsplassen men med ski boks, sykler og annet :s

Sent from my Nexus 7 using BV Forum mobile app

Back
Topp