Hvor tilhører alle dere november-magene?

26 år, gift, og bor i Fredrikstad. Venter vår andre skatt 20. november :)
 
Jeg er fra Porsgrunn, 32 år, har ei jente på 2 fra før, og har foreløpig termin 18. November. Venter tvillinger. Flere fra Telemark her?
Porsgrunn her å :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Bur i Sogn og fj, er 32 år, og venter baby nr 2 den 2 nov. :) Har ein gutt på snart 3 år fra før :)
 
Nord-Trøndelag, er 87 mod, venter nr 4 ;-) har ei på 11år, en på 7år og en på 17 mnd :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Er 29 :) har gutt på 4 fra før og venter nr 2 nå :) Bor i midten av Hedmark.


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Akkurat flyttet fra Oslo til Nittedal! Halvveis mot Hadeland hvor jeg er vokst opp.


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Akkurat flyttet fra Oslo til Nittedal! Halvveis mot Hadeland hvor jeg er vokst opp.


Sent from my iPhone using BV Forum

Vokst opp på Hadeland, sier du? :) Hvor da? Jeg bor på Grua, vokst opp på Roa.

Sent from my D5503 using BV Forum mobile app
 
Jeg er fra Tromsø og er 33 år :)

Vi er mange mager fra samme sted både her og på desember.
:D
Vi burde jo nesten hatt et treff senere ut når vi alle skal gå i permisjon å vagge :p
 
Jeg er fra Tromsø og er 33 år :)

Vi er mange mager fra samme sted både her og på desember.
:D
Vi burde jo nesten hatt et treff senere ut når vi alle skal gå i permisjon å vagge :p

Hvor i tromsø bor du da? Vi flytter til kroken i juli. Er 31 år, og venter en gutt, termin 4.nov. Har også Oscar på 2,5 år :)


Sent from my iPad using BV Forum
 
Hvor i tromsø bor du da? Vi flytter til kroken i juli. Er 31 år, og venter en gutt, termin 4.nov. Har også Oscar på 2,5 år :)


Sent from my iPad using BV Forum
Sender deg PM :)
 
Vokst opp på Hadeland, sier du? :) Hvor da? Jeg bor på Grua, vokst opp på Roa.

Sent from my D5503 using BV Forum mobile app
Vokst opp på Grua Bor på Åneby nå.


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Vi blir faktisk å kanskje flytte til rundt Tromsø vi også til høsten. Tviler, men har snakket om det! Samboeren her som har fått beskjed av slekta der oppe, hvor han ene jobber i brannvesenet, at det er stort behov for feier-lærlinger der. Og det er en kjempe fin start for å få kommet inn i brannvesenet, noe samboeren ønsker til slutt :)
Så det vi venter på er å få høre litt mer om det i morgen, og om han må gå på skole først, eller om han slipper det ettersom det er stort behov for feier-lærlinger, så dem bare tar det dem får :p


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Bor i Bærum og har en sønn på 6 år snart. Venter nr. 2 :)
 
Nærheten av Molde. 39 år og eldstemann her(?) har tre fra før... Termin 1. Des.
 
Utenfor Trondheim her :) (ca 40 min kjøring)
Vært kjekt å blitt kjent med andre herifra
 
Vi blir faktisk å kanskje flytte til rundt Tromsø vi også til høsten. Tviler, men har snakket om det! Samboeren her som har fått beskjed av slekta der oppe, hvor han ene jobber i brannvesenet, at det er stort behov for feier-lærlinger der. Og det er en kjempe fin start for å få kommet inn i brannvesenet, noe samboeren ønsker til slutt :)
Så det vi venter på er å få høre litt mer om det i morgen, og om han må gå på skole først, eller om han slipper det ettersom det er stort behov for feier-lærlinger, så dem bare tar det dem får :p


Sent from my iPhone using BV Forum

Lykke til da :)

Håper vi får til et novemberbaby-treff i tromsø :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Back
Topp