Hvor tilhører alle dere november-magene?

Nussmuss

Glad i forumet
Novemberskattene 2014 <3
Hvor bor alle sammen? Altså, hadde vært morsomt å vite om det er noen i nærheten som får en liten en omtrent på samme tid som deg selv!

Kanskje du samtidig kan skrive med i kommentaren hvo gammel du er/årsmodell + antall barn du har fra før av? :)

Nå er jeg spent :D Jeg selv er fra Strømmen!


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Fra litt utenfor Bergen, 82 modell. Dette blir barn nr 3, termin 17. Nov :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Bor også utenfor Bergen, barn nummer to og jeg er født i 86 :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Er det bare bergensere her eller? :D
Jeg bor på østlandet, utenfor Oslo vest, er 32 år og har ett barn fra før.
 
Jeg bor i Bodø ;) Født i 92, og har en gutt født i Januar 2012 :)
 
Jeg bor i Trondheim :) 1992 modell, og blir 22 år om ikke alt for lenge. Er førstegangsgravid :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Jeg er fra Røyken, 28 år (1986) Har en gutt på 9,5 måned og venter en lillebrøster 12 november :)
 
Fra Hardanger , 84 modell. 2 barn fra før :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Bor i bodø, født i 94 og er gravid med nr. 1 :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Jeg blir 30 år i mai, har to døtre fra før. Ei født i oktober 2006 (har fra et tidligere forhold) og yngste født i mars 2013 :) vi venter en liten spire i november nå :)
 
Jeg blir 30 år i mai, har to døtre fra før. Ei født i oktober 2006 (har fra et tidligere forhold) og yngste født i mars 2013 :) vi venter en liten spire i november nå :)
Haha, jeg er forresten fra Ørlandet, ca 10 mil vest for Trondheim ;-)
 
De fleste er visst fra Bergen eller Bodø her, hehe! :D
Jeg selv er forresten 21(blir 22 i sommer), født i 92. Venter vår første i November!
Vi bor på Strømmen nå, men det er en stor sjangs for at vi kommer til å bo i Bardufoss fra høsten av :) Håper noen kan rope ut om de bor i/ved Bardufoss, for der kjenner jeg absolutt ingen, så det kan fort bli en kjedelig permisjon :D


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Jeg bor i Aust agder er 25 og venter vår første:)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Vi bor på Hadeland, ca. en time utenfor Oslo. :) Er 25 år, blir 26. Har ingen barn fra før.
 
Fra Fredrikstad og er 27 år (1986) dette blir vårt 4 barn:)



Sent from my iPhone using BV Forum
 
Vi bor i Meldal kommune sør for Trondheim ^^, Har en liten prinsesse fra før. Jeg er 23 år, født i 91.
 
Back
Topp