Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Testet ikke før 4+2. Var overbevist om at jeg ikke var gravid siden vi ikke aktivt hadde prøvd den måneden grunnet "dårlig timet" ferie. Én gang på rett tidspunkt holder visst
Jeg fikk svake positive streker etter 5 min på billigstrimler i dagene før forventet mens. Hadde en digital test m/ukeindikator som jeg tok først noen dager etter forventet mens. Først da jeg turte å tro helt på det!
testet tre dager før forventet mens, og fikk greit synlige streker både på eggløsningstest og graviditetstest. Turte ikke helt tro på det jeg så, og svidde vel av en 5-6 tester til de kommende dagene Sånn går det når man har handlet billige tester på nett og har et helt lager liggende
Har sluttet å teste nå da.. Tok digital test fra clearblue som siste runde for det som føles er maange uker siden.. den viste da 3+.
Nei, forresten.. tisset på både g-test og eltest uken før første ultralyd.. altså bare to uker siden.. fikk litt angst da siden strekene syntes å være svakere, men leste meg opp og fant ut at dette var helt normalt..
*testgal*