Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Egentlig så var det vel 12 dpo hvis jeg hadde rett i at jeg hadde eggløsning i CD 12. Men jeg har valgt å regne termin utifra menstermin, så dagen jeg testet positivt var jeg 3+2 i følge menstermin, men det var da egentlig 12 dpoOj, det er vel en del tidligere enn de fleste! Eller er du kanskje du egentlig var lengre? Bare nysgjerrig altså, vi er jo alle forskjellige Vet ikke om jeg misunner deg eller synes det er fint å vite senere så ventetida blir kortere
Egentlig så var det vel 12 dpo hvis jeg hadde rett i at jeg hadde eggløsning i CD 12. Men jeg har valgt å regne termin utifra menstermin, så dagen jeg testet positivt var jeg 3+2 i følge menstermin, men det var da egentlig 12 dpo
Så vil vi sikkert uansett få det korrigert littegrann på den standar ultralyden i uke 17-18Ikke enkelt med "tellinga"... Ulike kalkulatorer gir jo ulike terminer. Har fire ulike forslag til nå. Spent på hvordan legen vil regne på det...
Samme herJeg testet tidlig positiv med clearblue digital: 5 dager før ikm, altså 3+2.