Hvor tidlig testet du positivt?

4+0 , altså på ikm dagen :)

Oj, det er vel en del tidligere enn de fleste! Eller er du kanskje du egentlig var lengre? Bare nysgjerrig altså, vi er jo alle forskjellige :) Vet ikke om jeg misunner deg eller synes det er fint å vite senere så ventetida blir kortere :p
Egentlig så var det vel 12 dpo hvis jeg hadde rett i at jeg hadde eggløsning i CD 12. Men jeg har valgt å regne termin utifra menstermin, så dagen jeg testet positivt var jeg 3+2 i følge menstermin, men det var da egentlig 12 dpo :)

Egentlig så var det vel 12 dpo hvis jeg hadde rett i at jeg hadde eggløsning i CD 12. Men jeg har valgt å regne termin utifra menstermin, så dagen jeg testet positivt var jeg 3+2 i følge menstermin, men det var da egentlig 12 dpo :)

Ikke enkelt med "tellinga"... Ulike kalkulatorer gir jo ulike terminer. Har fire ulike forslag til nå. Spent på hvordan legen vil regne på det...

En test den dagen jeg forventet mens, og en test dagen etter. Begge positive. :-)
Jeg har ikke testet siden.

Testet positivt 12 DPO, og på dagen jeg forventet mens viste clearbue digital 2-3 uker siden unnfangelse :)

10 dpo :-)

13 dpo.. Siden jeg tempet vet jeg når el var, så helt sikker på når hvor mange dpo jeg var ;)

6+2, visste egentlig at jeg var det siden jeg aldri går over

Testet pos på ikm og fikk 2-3 på cb digital dagen etter.

3+3:)

4+4, men kunne nok testa før for den var langt fra blendahvit!

6+6 :-)

3+4 ble den fort tydelig på ettermiddagen(det var to, men en igjen nå). Har vært gjennom IVF, så veldig sikker på hvor langt jeg var på vei

Back
Topp