hvor tidlig teste?

Denne gangen testa jeg positivt 3+4 med doc morris. Testa positivt med CBD 3+5.

❤️ endelig 24/3-15 ❤️

Aha. Hvis det har klaffa er jeg 3+4 i dag. Må innom apoteket før jobb i dag tror jeg ;)

Ja... tittelen sier egentlig sitt. Hvor tidlig kan jeg begynne å teste?? :)

J testa 8 dpo og fikk pos etter frist, så pos innen frist 9-10 dpo.
D er ganske tidlig, d er mer vanlig å få utslag 12-14 dpo, altså nærmere ikm.
Regner m du er kjent m forkortelsene, men dpo=dager etter eggløsning (Days Past Ovulation), ikm=ikke/inn kommet/kommende mens, altså den dagen du i utgangspunktet skal få mensen.. Håper den ikke kommer;)

Lykke til!

Testa positivt 3+4 denne gangen. Hadde aldri trodd den skulle vise positiv så tidlig. Men prøvde, i og med jeg "visste" jeg var gravid!:)

Venter nr 2 mars 2015❤️

Forrige gang fikk jeg positiv 3+5.
Denne gangen 3+6 :)

- iPhone appen :)

Jeg testa positivt veldig tidlig forrige svangerskap, så håper det samme denne gangen!! Blir spennende å se;)

Venter i spenning selv! Vist jeg er gravid er jeg 3+4 idag, men ut i fra syklus skal jeg ha TR idag om eg ikke er gravid, men er litt redd for å teste!

Sent from my iPhone using BV Forum

Fikk svaaaak positiv 3+2, og mer tydelig, men fortsatt svak 3+3 :)

Forrige gang fikk jeg positiv test 3+2. :) Denne gangen prøvde jeg ikke før jeg var 3+6, og da lyste testen positivt med en gang.

Jeg drøyer til over helga tror jeg. Forrige mnd kom tante R 21. så venter besøk igjen den 19. denne mnd. Spennende!!!

Sent from my GT-I9105P using BV Forum mobile app

ImageUploadedByBV Forum1405674441.595373.jpg

Denne testen lyste mot meg i dag tidlig, så nå er det vell bare å vente på TR som skulle komme i går.. :/

Sent from my iPhone using BV Forum

I dag skulle egentlig tanta kommet, men den har holdt seg borte. Mulig jeg må teste i morgen da :D

Sent from my GT-I9105P using BV Forum mobile app

Gratulerer :)

*jente 2009*
*gutt 2013*
*lille spire mars 2015*

Back
Topp