Blivende mamma september2015
Glad i forumet
Må baby sitte selv eller kan de bruke det før ?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg skal bytte nå fordi hun er så lang.. Får ikke strukket ut bena ordentlig. Kan legge ned sportsdelen, så jeg regner ikke med at de må kunne sitte. Det kan ikke min hvertfall. 5,5 mnd nå.
Nei, de skal vel ikke sitte noe særlig. Kan umulig gjøre noe om man tar ryggen bittelitt opp (første hakk) en liten stund. De sitter jo i vippestol osv, men ville ikke gjort så lenge av gangen enda.. Vi kan legge vår helt flatt, ikke noe problem. Men må ha teppe eller noe føler jeg. Ikke noe mykt og behagelig underlag å sove på.. Vi har lagt bort vognposen (lammeskinn) og bruker bare dundyne, så vi må ha noe under hvis hun skal ligge.Begynner å bli knapt med plass her også ! Nærmer seg 6 mnd.
Har 2 vogner og den som skulle være lengre enn den vi har , virket trangere tross at den er noe lenger!
Så regne me vi må bytte over til neste del ....
Men de ligger vel ikke helt flatt i sportsdelen? Og skal vel ikke sitte for mye heller kanskje ??
Nei, de skal vel ikke sitte noe særlig. Kan umulig gjøre noe om man tar ryggen bittelitt opp (første hakk) en liten stund. De sitter jo i vippestol osv, men ville ikke gjort så lenge av gangen enda.. Vi kan legge vår helt flatt, ikke noe problem. Men må ha teppe eller noe føler jeg. Ikke noe mykt og behagelig underlag å sove på.. Vi har lagt bort vognposen (lammeskinn) og bruker bare dundyne, så vi må ha noe under hvis hun skal ligge.
Det var jo rart Kan visst være stor forskjell gitt! Synes det var tidlig å bytte nå jeg. Vi har Emmaljunga Mondial, og den er jo ganske romslig, men hun er 70 cm nå Hun var 6 cm lengre enn jeg var ved fødselen. Svær unge altså
Oi, mi ble nettopp 6måneder og ligger fortsatt bom stille i bagen, ligger bare å titter rundt når hun ikke sover Så tenker vi kan bruke bagen en måned til, kanskje toMini var akkurat fem mnd da vi byttet, da klarte han å klatre ut av bagen så vi måtte ha noe med sele Han klarer noen ganger å sette seg opp selv nå, og er seks mnd om en drøy uke
Vi har brukt mye bæresele ute i tillegg til vogn, så det er mulig det er derfor han absolutt skulle ut av den vognaOi, mi ble nettopp 6måneder og ligger fortsatt bom stille i bagen, ligger bare å titter rundt når hun ikke sover Så tenker vi kan bruke bagen en måned til, kanskje to
Det er mulig, har bare brukt bæresele inne e... Men mulig jeg begynner å bruke den mer ute nå når det blir vår og varmere. Og så har jeg alltid tatt trilleturene når hun skal sove, for da kunne hun sove 2-3timer i strekk så lenge vi var på turVi har brukt mye bæresele ute i tillegg til vogn, så det er mulig det er derfor han absolutt skulle ut av den vogna