Hvor tidlig kan de se noe på ul?

Da har jeg i allefall fått svar på første hcg prøven, og den var på 123, så det er jo bra. Så blir det spennende å se hva svaret på fredag sier, om det har steget riktig og sånn.

Da har jeg i allefall fått svar på første hcg prøven, og den var på 123, så det er jo bra. Så blir det spennende å se hva svaret på fredag sier, om det har steget riktig og sånn.
Krysser fingrene for at altver bra :)

♡august 2010 - min lille fantefu♡
♡juli 2013♡min lille engel♡
♡lille spire - april/mai 2015♡

Jeg var på ul nå 5+4. Det var for tidlig å se tegn på liv, men kunne se to fosterposer og anlegge til "noe" på den ene siden av hver av de. Skal tilbake om 2 uker, da ser vi forhåpentligvis to bankende hjerter <3 <3

Oy! Blir spennande!! Men da er det vel godt mogleg du havnar i April mnd ;)

❤️Gutt❤️Februar 2014❤️
❤️Nr 2 i mai? ❤️

Eg var i går på ul. Trudde eg var 5+4, men mest sannsynleg var eg berre 4... Da såg me morkaka, livmora og fosterposen. Skal tilbake om to veker.

❤️Gutt❤️Februar 2014❤️
❤️Nr 2 i mai? ❤️

Takk, jeg tror selv at dette kommer til å gå strålende, for jeg føler meg allerede skikkelig gravid.

Fikk tatt ul igår, ca 5 uker på vei, og kunne se fosterposen og en liten prikk inni;) om en uke mente legen at hjertet vil slå og derfor innkalt til enda ul om en uke:D

Var til gyn. i går 4+1, og det ble tatt ul, bare for å sjekke.
Kunne ikke se noe annet enn at slimhinnene så tykke å fine ut ;)
Hadde ikke forventet å kunne se noe "prikk" enda heller.
Men skal tilbake i uke 6. Da skal man vist kunne se noe, men ikke sikkert man kan se hjerteslag..
Spennende likevel :)

Fikk brev fra sykehuset i dag, om at jeg skal inn på tidlig ul den 22, da er jeg 6+3, så da skal i teorien hjertet vises :)

Back
Topp