Hvor tidlig gir dere beskjed til arbeidsgiver?

Jeg har også fortalt sjefen, pga at jeg er veldig kvalm, svimmel og itillegg har bekkenet begynt og verke! Har også en prolaps i ryggen som ikke gjør noe bedre nå! Vært sykemeldt 50% den siste uka, fysioterapauten mener jeg skal fortsette med den til iallefall uke 12! Så må høre hva legen sier på sv.kontroll på tirsdag!

Uff, drøyer det en god stund til tror jeg... Gruer meg til å si det denne gangen! Har ikke vært på jobb på snart 3 år pga graviditet og permisjon :p
Jobba såvidt 2mndr mellom permisjonene ;p
Permisjonen min er ikke ferdig enda og jeg skal ha ulønnet perm frem til aug 2015, meeen da er jeg jo i ny perm igjen! Såååeh, ja trooor jeg drøyer det litt til med å slippe den bomben...

Fortalte det til min sjef i uke 9+6, fordi jeg trengte tilrettelegging :) Selv om alle på jobb veit det no, gjør det meg ingenting. Sjefen fortalte det med min tillatelse då tilrettelegging som sjukepleier innebærer at andre må ta over enkelte arbeidsoppgave for meg, pluss at en del av tilretteleggingen er hyppige pauser :)

Jeg fortalte min arbeidsgiver i dag, 7+0! Hun ble så glad at hun begynte å gråte <3 passe søt arbeidsgiver jeg har...

Jeg ble sykemeldt i 3dager da jeg fant det ut.. Hadde fullstendig sjokk og fukk ikke sove.. Fortalte d til arb.giver med en eneste gang, slik at hun visste hva som var "problemet". Veldig greit at øverste leder vet d... Resten får nok vente:-P

Jeg fortalte min arbeidsgiver i dag, 7+0! Hun ble så glad at hun begynte å gråte <3 passe søt arbeidsgiver jeg har...

Jeg er jo også 7+0. Har spottet de siste dagene og holder på å feile ut og klarer ikke konsentrere meg om noe som helst. Så tenkte i dag å fortelle til sjefen. Må nok fortelle uansett hva som skjer for kjenner jeg vil bli satt ut av spill om frykten nå er reell. Iallfall, klarte ikke si noe da jeg gikk inn på sjefens kontor. Måtte bare finne på noe annet å si :p

Fortalte det i dag jeg. Hun tok det så bra :-)

Om alt er bra på mandag, så får jeg ta et møte med henne. Gruer meg litt for det er allerede to andre som skal gå ut i perm bare noen mnd før meg..

Fortalte det i dag jeg. Er 11+0

[emoji173]️september 2012 [emoji173]️
[emoji173]️mai 2015[emoji173]️

Når jeg vaaar gravid, termin i mai 2015, sa jeg det ganske tidlig. Fyttikatta, det er jeg glad for, få dager senere spontanaborterte jeg, og var sykemeldt i noen dager(hadde allerede vært sykemeldt pga sykdom 2-3 uker tidligere)

Fortalte det på jobb i uke 12. Og de var veldig forståelsesfulle. Har bank i bordet ikke vært sykemeldt enda, heldigvis.

Mamma til Novembergutt -12, en ny skatt ventes i april/mai - 15

Tenker på å fortelle det til fredag til min nærmeste leder. Hun har spurt meg unormalt mye om hvordan det går i det siste:p mulig jeg ser litt sliten ut, Hehe!

Jeg har vært sykemeldt pga oppkast og kvalme, så valgte å si det til sjefen, er 8+6, så det var ikke alt for tidlig synes jeg :-)

Sent from my iPhone using BV Forum

Drøyer til jeg har vært på ul..
Er flere her og som skal ut i perm, så vet vi må ha inn vikar.. Håper jeg kan slippe unna opplæringen!

Tenke å vente til uke 12, men da jeg ble delvis sykemeldt i uke 6 sa jeg det til sjefen. Greit at han vet og skjønner hvorfor jeg er sykemeldt. Fikk gode tilbakemeldinger. Venter med å si det til de andre til uke 12 er overstått :-)

Vi venter til familie har fått nyheten, og det skjer etter UL i uke 12.

Back
Topp