Hvor tidlig fikk du positiv test?

Testet positivt med digital 4 dager før forventet mens, og da viste den "gravid 1-2" :) tok bare en test.. Har hatt en SA i November, så håper det går bra denne gangen ❤️
 
Her var det flere dager etter jeg skulle hatt mens. Forstod vel ikke helt hva som var på gang før jeg stod med en positiv test i hånden
 
11 DPO tok jeg rfsu, 12 DPO tok jeg rfsu, clearblue og clearblue digital med ukesindikator, 2-3 stod det da.
 
Positiv test dagen etter jeg venta mensen. Var da 4+2, fikk 2-3 dagen etter på digital, altså da jeg var 4+3.
 
To dager før IKM fikk jeg positiv på A1test og 1-2 på clearblue. Hadde tatt en A1test 5 dager tidligere og den var veldig negativ. ;)
 
Fekk svaak strek dagen før IKM og testa ikkje med digital før 2 dagar etter IKM. Fekk da 1-2
 
Tok ikke test før i dag. IKM 22.05.
Sykluser på 26-34 (31 i gjennomsnitt). Tror jeg var 11dpo... Men uten testing og temping så kan det like så godt vært mer eller mindre...

Veldig tydelig strek... Ikke prøvd cbd ennå
 
Har litt lange sykluser, men hadde siste mens 24.mars, testet positiv 3+4 i forhold til mens termin. 1-2 fikk jeg aldri på digital, men fikk derimot 2-3 når jeg var 4+5.
Forrige gang testet jeg svaaaakt positivt 4+5, så synes at det er merkelig at testen ble så fort positiv denne gangen :p
 
Testet svaaaaakt 14 dpo (men umulig å se om det var skyggestrek eller ei) og positivt 15 dpo, både billigtest og digital (men uten ukesindikator). Var ca. det samme sist :)
 
Testa svak positiv på 9dpo :) Har hatt IVF behandling, så da klarte jeg ikke vente lenger :D
 
11 dpo fikk jeg svaaak positiv test :)
Har variert med meg, første fikk jeg positiv 12 dpo, og sist (sa) hadde jeg positiv 14 dpo :)
 
Har bestandig begynt å teste tidlig.. Fikk faktisk positiv test på kvelden 6 dpo.. :rolleyes:
Temper også, så var ganske sikker på el.
 
Testet negativt uke 5, men mensen kom ikke så tok ny test 6+1 da var den positiv :happy:
 
Testa først morgen 10 DPO (2 dager før IKM), men den var blendahvit. Var da utrolig oppblåst. På kvelden fikk jeg skikkelig ømme pupper, så tok en ny test på ettermiddagsurin samme kveld. Svaaaak strek, så tok to til (billige strimmeltester) som også fikk svake streker :) mannen trodde ikke helt på det, han mente det måtte være noe feil med testene. Jeg gikk derfor inn på et forum og viste ham bilder andre har lagt ut av tidlige positive tester. Da så han at de var rimelig like på de positive testene våre :love017

Morgen etter (11 DPO og en dag før IKM) tok jeg to nye tester som hadde litt sterkere rosa streker, pluss en CB digital (uten ukeindikator) som ropte PREGNANT. Da klarte mannen å tro på det :)
 
Jeg testet ikke før nesten en uke etter at jeg skulle hatt mens. Var på utenlandstur og hadde ikke i tankene at jeg skulle ha mens heller
 
Back
Topp