Hvor tidlig fikk du positiv test?

Minera

Forelsket i forumet
Hvor tidlig testet du positivt?
Og vis du testet med digital når fikk du 1-2?
 
Jeg har det siste året fått kortere og kortere sykluser, helt ned i 25. Forrige måned var det plutselig 30 dager, men mistenker at det var en SA. Jeg fikk aldri testet.. Denne måneden tok jeg test på dag 28 etter første blødningsdag. Da sto det 1 - 2 på den digitale testen..
 
Jeg hadde siste mens 28 mars (usikker på EL, da dette ikke var planlagt - men rundt 10-11 april) og testet svakt positiv med RFSU test søndag 24 april. Og fikk 1-2 på Clearblue dagen etter. :)
 
Tok ikke test før 1 dag etter forventet mens.. var 100% sikker på jeg ikke var gravid.. Positiv på billigtest, men dårlig farge:D
 
10 dpo var jeg sikker, fikk pos digital 11 dpo. :)
 
Brukte bt 11 dpo, den viste svak strek, tidligere har de vært kritthvite. 12 dpo var streken mye sterkere og jeg våget meg til å da digital test på lørdag og var da 13 dpo. Da fikk jeg 1-2
 
Fikk 1-2 uker forrige gang 3 dager før forventet mens.
Denne gangen 1 dag før forventet mens :) like overrasket begge gangene :D
 
Hadde siste mensen 7. April og testet positiv 28. April. Tok digitaltest med positiv 1-2 30. April :) vet ikke hvor mange DPO for vet ikke helt hva dpo er :p
 
Testet positivt med billigtester 8 dpo, og 1-2 digitalt 10 dpo på ettermiddagen :)
 
8 dpo :)
 
Og ja digital 9dpo
 
Jeg har aldri testa før IKM, aller helst har det gått 2-5 dager over IKM før jeg har testet ;) så her gikk jeg rett på 2-3 på digital. Å testa med formiddag og ettermiddags urin med sterkt utslag.
Glad jeg testa så sent, mtp at man ofte "mister" rundt mens og gjerne bare tolker dette som mensen. Er ikke alt man trenger å vite syns jeg. Å jeg har ikke blitt planlagt gravid heller, så ikke hatt noen mistanke før IKM :p
 
Back
Topp