Hvor tidlig er det lov.....

Nå eller i går! Det er så mørkt å trist nå. Vi henger opp aldeles straks:)
Jeg tenner i lyktene hver kveld. Men i går på Halloween, ble det jo i tillegg tre gresskar og lysene skjelett. Så kos med mye lys! Tror jeg tenner i gresskarene noen dager til og så får jeg begynne å snike frem det andre:p
 
Like før advent begynner synes jeg :)
 
Når vi kommer til desember mnd.
 
Henger opp noen dager før første helga i advent. Også henger de til ut i midten av januar en gang (alt etter frost,storm osv)
 
Kommer til å henge opp innen en uke eller to. Kjekt å få dem opp før snøen og isen kommer. Og vi er jo i vintermånedene nå... :rolleyes:
 
Sånne lys som ikke skriker jul synes jeg er helt ok å henge opp nå, for her blir det mørkt i 16 tiden. Men skilt med god jul/lysende julenisse osv kan godt vente til første advent :)
 
Kommer til å henge opp innen en uke eller to. Kjekt å få dem opp før snøen og isen kommer. Og vi er jo i vintermånedene nå... :rolleyes:
Tjaaaaaa.......desember, januar, februar er vel vintermånedene, men man skal ikke henge seg opp i slike trivielle ting, det er kaldt altså er detvinter :p
 
1.søndag i advent :)
 
Tjaaaaaa.......desember, januar, februar er vel vintermånedene, men man skal ikke henge seg opp i slike trivielle ting, det er kaldt altså er detvinter :p

Det var 20 grader her i går, så direkte KALDT eller VINTER var ikke sånn kjempetreffende, vi sendte ungene ut på knaks elelr knep i mørket med refleksvester ja, men det var fortsatt 14 grader ute....
 
Det var 20 grader her i går, så direkte KALDT eller VINTER var ikke sånn kjempetreffende, vi sendte ungene ut på knaks elelr knep i mørket med refleksvester ja, men det var fortsatt 14 grader ute....
Det snødde her om dagen :p blir vel fortere vinter noen steder i dette langstrakte landet :)
 
Back
Topp