Hvor synlig er gravidmagen nå?

  • Trådstarter Moderator Camilla
  • Opprettet
Min har blitt borte igjen etter at jeg fikk lov å bommelomme på do litt oftere :) 13+4 i dag. Kjenner livmoren så ser for meg den spretter ut snart :) nå er det knapt en bulk, men blir større på kvelden :p

ImageUploadedByBV Forum1439728887.943260.jpg
 
Ikke fått veldig mage enda, men det begynner å stramme seg til :).
 
Og med bikinitrusa på. :D
Fin liten mage da!
Fnis ja! Men nå har jeg rene truser på tørk! :D men så tenkte jeg at jeg kunne ta magebildene med bikini trusa hver gang! :) den dekker tatoveringen :rolleyes:
 
Fnis ja! Men nå har jeg rene truser på tørk! :D men så tenkte jeg at jeg kunne ta magebildene med bikini trusa hver gang! :) den dekker tatoveringen :rolleyes:
Haha, har du sånn gressklipper-tatovering eller noe..? :rolleyes:
Men ikke så dumt det da!
 
Haha, har du sånn gressklipper-tatovering eller noe..? :rolleyes:
Men ikke så dumt det da!
Nei en frosk! Veldig glad i den, men syns ikke den gjør seg på bilder til babyalbumet siden jeg sikkert kommer til å fraråde tatovering på mine barns perfekte kropper :rolleyes: jeg har jo tross alt lagd dem! DIY liksom!
 
Se bort i fra tigerstripene mine :p
 
Nei en frosk! Veldig glad i den, men syns ikke den gjør seg på bilder til babyalbumet siden jeg sikkert kommer til å fraråde tatovering på mine barns perfekte kropper :rolleyes: jeg har jo tross alt lagd dem! DIY liksom!
Frosk med krone på?
Haha, jeg er veldig fan av: gjør som jeg sier, men ikke som jeg gjør!
 
Magen er stoooor nå. Føles helt rart å gå fra en flat og muskuløs mage til en kulemage :p
Jeg er 12+4 idag
 
0b171a5c39d69cb5556f73194d6d8798


Tatt idag tidlig før frokost. 14 uker
 
Er det flere enn meg som det ikke er synlig på enda? Er 14+5, var hos jordmor for en uke siden, og hun kunne ikke kjenne livmoren min heller, det er første barnet, men er så redd ikke alt er som det skal :/
 
Er det flere enn meg som det ikke er synlig på enda? Er 14+5, var hos jordmor for en uke siden, og hun kunne ikke kjenne livmoren min heller, det er første barnet, men er så redd ikke alt er som det skal :/

I mitt første svangerskap var det ikke antydning til mage før uke 26 jeg er i utgangspunktet ganske slank så kan ikke skylde på polstring heller. Kunne kjenne at magen ble "hard" ca i uke 20 regner med det var livmora... Så du er nok innafor normalen.
 
Åhhh... Så mange fine mager :D
Har kommet mage her også, 14+1 i dag og førstegangs... Er så surrealistisk på en måte, men så glad det nå ser mer ut som en babymage enn "uff som du har lagt på deg i ferien" mage ;)
(Orker ikke reise meg for å ta magebilde nå, men lover å legge inn ett litt seinere...)
 
Kun fettet eg hadde fra før;) eg har tynn mage men bruker holde magen inne likevel, så er vell bare det at vi no "let it gooo" ;)

Mye luft og
 
Back
Topp