Hvor synlig er gravidmagen nå?

  • Trådstarter Moderator Camilla
  • Opprettet
Så koselig å se bilder av fine gravidmager! :Heartred Her vises magen godt, så regner med det fort blir oppdaget når jeg skal tilbake på jobb på mandag. :) Gravid med nr 3 og 12 uker på vei idag. Ungene har første dag i barnehagen i dag, og de har akkurat fått vite det, så regner med hele barnehagen vet når jeg henter dem i dag... ;) Koselig når magen begynner å vises, og godt når man har passert 12 uker og ikke trenger å skjule den lenger.
 
Er 12+6, magen har virkelig kommet de siste dagene. Spesielt på kvelden. Føler jeg ser ut som jeg er veldig mye lenger enn jeg er! Vet ikke helt hva jeg synes om det, hehe. Snart 1 år siden jeg fødte, så mulig det er derfor...
 
Er 12+6, magen har virkelig kommet de siste dagene. Spesielt på kvelden. Føler jeg ser ut som jeg er veldig mye lenger enn jeg er! Vet ikke helt hva jeg synes om det, hehe. Snart 1 år siden jeg fødte, så mulig det er derfor...
Vet heller ikke heeeelt hva jeg syns om det :p
 
42e4301c52530149c8b2047928c85c14


Tatt for noen dager siden 11 + ett eller annet :)
 
Nja. Har bollemage fra før så den vises nok ikke ennå, men kjenner at buksene begynner å stramme. Så i dag var første dagen med preggisbukser. 13+5 i dag.
 
Blir jo ikke akkurat riktig å kalle det gravidmage når livmora bare står rett over symfysen. Men etter jeg har spist står i alle fall flesket rett ut. :p 12+1
 
Har ikke tatt noe bilde enda, men føler også at magen står rett ut på kvelden! Vet at det ikke er så mye baby, men div. innmat som vanligvis ligger nede i bekkenet presser ihvertfall opp og ut av bekkenet :) Hehehe!! (12+1 idag)
 
Denne titta plutselig frem i helga :) Pleier å være nesten helt flatt med bare en liten bulk like under navlen, så jeg liker å tro jeg har fått babymage nå (sikkert mest tarmer og mat, men det er så kjipt for selvtilliten) ;)
 

Vedlegg

  • 1439187586660.jpg
    1439187586660.jpg
    41,4 KB · Visninger: 149
Har ikke tatt noe bilde enda, men føler også at magen står rett ut på kvelden! Vet at det ikke er så mye baby, men div. innmat som vanligvis ligger nede i bekkenet presser ihvertfall opp og ut av bekkenet :) Hehehe!! (12+1 idag)

Nettopp! Og det er jo pga babyen, så derfor er det jo en slags babymage det også. :)
 
Jeg har også fått mye mage, men jeg er så uheldig å får mage fra brystene og ned. Syns det er rart jeg har fått mage allerede. De to siste gangene har jeg ikke hatt et snev av mage før jeg var 5-6 måneder på vei. men er jo tredje gang, å kun 1 år siden sist jeg var gravid, er vel naturlig at den kommer tildeligere.
 
Ikke fått noe mage , bare om kveldene ! Ha ha , og da ser det ut som jeg skal føde i morra :p men på morgenen er den like flat. :)
 
Føltes nesten som om den kom med en gang. Men det er sikkert litt rester fra førstemann som får den til å se større ut. Når jeg sitter ser jeg ut som når jeg var 5-6 mnd på vei sist. Er 13 uker nå :p Har i alle fall måtte gi opp de fleste dongeribukser. Glad jeg har en jobb der vi som regel suller rundt i joggebukse ;-)
 
ImageUploadedByBV Forum1439669952.253814.jpg
Som fjerdegangs burde jeg skjønt at dette ikke bare var melkeallergien som tullet med meg, men her er magehuset mitt 12+2 :)
 
Back
Topp