Hvor syk skal du være for å ikke dra på jobb?

ORIGINAL: Sicily

Man bør aldri dra på jobb uansett når man er syk. Det er pga de som går syke på jobb at flere blir syke! Hold dere for all del hjemme til dere er friske! 

Helt enig!

Ingen er tjent med at noen skal leke helt.

Jeg er hjemme når jeg er syk jeg. Ikke litt forkjølet eller litt vondt i hodet, men SYK.

Synes det er teit med alle de som sier de drar på jobb med spysyka eller influensa, kan jo ikke være hjemme - da tenker jeg at enten har de ikke faktisk spysyka eller influensa, eller har jeg en lav terskel for å kalle meg syk. For jeg kunne aldri dradd meg på jobb om jeg hadde en av de to tingene... Ikke for noe i verden.

Feber da går jeg ikke.
Vondt i hodet,halsen og kroppen osv går jeg fremdeles på jobb.
Men er sjelden syk,etter noen år i barnehage blir man nesten herdet for og si det sånn.

jeg har ligget en uke med influensa nå med vondt overalt, feber og hovne mandler og jeg har holdt meg hjemme! Om jeg hangler så drar jeg på jobb for jeg har ikke direkte kontakt med noen på jobben så det går bra. Hadde jeg jobbet i helsevesenet så hadde jeg nok vært oftere hjemme for å være redd av å smitte andre...

Så lenge jeg kommer meg ut av senga, så går jeg på jobb. Jeg er selvstendig næringsdrivende, så hvis jeg ikke jobber tjener jeg ingenting. Null og niks sykepenger[:'(]

ORIGINAL: Thothamon..

høy feber med ubehag, eller spy syken...   Jeg har fibromylagi så jeg går som oftest på jobb med store smerter i kroppen, svimmelhet, kvalme og hodepine, så om jeg skulle vært hjemme pga slike plager da hadde jeg aldri kunne gått på jobb[:)]

som eg skulle ha sagt et sjølv.

ORIGINAL: MsMoHo

Så syk at jeg ligger og spyr, eller ligger rett ut med feber.

Haha, riiight!

Det har hendt jeg har gått på jobb med feber på dager hvor jeg veit at det blir helt krise om jeg er borte, men ellers så prøver jeg å holde meg borte om jeg har feber. Er jeg bare forkjøla, har vondt i hodet eller noe sånt så går jeg på jobb. Om jeg spyr er jeg selvsagt hjemme!

Back
Topp