Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Seemless
* når jeg vet med sikkerhet at jeg er forhindret fra å utføre mine arbeidsoppgaver
* når jeg er smittsom
ORIGINAL: HeDa
* når jeg vet med sikkerhet at jeg er forhindret fra å utføre mine arbeidsoppgaver
* når jeg er smittsom
sign.
Jobber på sykehus,så ikke bare formen min det kommer ann på. Kan ikke dra på jobb å smitte alle pasientene
ORIGINAL: HeDa
* når jeg er smittsom
sign.
Jobber på sykehus,så ikke bare formen min det kommer ann på. Kan ikke dra på jobb å smitte alle pasientene
Med fare for å bli halshugd og beskyldt for å ha dårlig moral, men jeg undres over at det ikke er karantene for folk som er smittsomme, på jobber der man omgås andre. Dvs, når man har influensa eller omgangssyke. Selv om det ikke er like stor smittefare som i barnehage og skole, så er det fortsatt dråpesmitte, og man kan faktisk smitte andre folk med omgangssyke bare ved å puste i retning vedkommende på viss avstand. Jeg går ikke på jobb når jeg kaster opp, selv om det finnes sånne "helter" på alle arbeidsplasser som henger med hode ned i do halve arbeidsdagen, men nekter å gå hjem, og får attpåtil skryt for hvor flinke de er [:'(]
ORIGINAL: Krristy
Går ikkje på jobb når eg er syk [:)]
Rekner ikkje med at folk vil spise maten til en syk kokk [:)]