Hvor store var de små på 3mnd kontroll?

Vi var i dag, og lille er 6,7 kg og 61 cm lang. Mammas lille kraftplugg :D
 
7000g på grammet, og 63,4cm lang.
 
6700 gram og 62 cm. De vokser til disse små [emoji173]️
 
Er 2,5 uker siden nå da, men hun var 5,8 kg og 62 cm lang :) var 3,7 og 52 når hun var født.
 
Da var vi ferdige på kontroll. :)

Fødsel:
49 cm
34.5 hode
3154 g

3 mnd + 6 dager:
66 cm
42.5 hode
7665 g
 
Da var vi ferdige på kontroll. :)

Fødsel:
49 cm
34.5 hode
3154 g

3 mnd + 6 dager:
66 cm
42.5 hode
7665 g

Som han vokser! Du må ha masse god melk til gutten din :D Er de imponert på helsestasjonen? Min gutt var jo over 1kg større en din ved fødsel, men nå har din vokst forbi min :p
 
Som han vokser! Du må ha masse god melk til gutten din :D Er de imponert på helsestasjonen? Min gutt var jo over 1kg større en din ved fødsel, men nå har din vokst forbi min :p

Vår helsesøster har ikke sagt noe på det, bare at han følger sin kurve. Ei annen helsesøster på helsestasjonen som tok mål av han forrige uke lurte på hvordan fødselen gikk, i og med at han var så stor :hilarious: Han var ikke så stor da han ble født si. Pappen er 2 meter lang da, så han skal nok strekke seg godt han her og. Han er 1 cm lenger enn faren var på samme tidspunkt.
 
Som han vokser! Du må ha masse god melk til gutten din :D Er de imponert på helsestasjonen? Min gutt var jo over 1kg større en din ved fødsel, men nå har din vokst forbi min :p

Mest imponert over lengden. Mi var 55 cm ved fødsel og 65 ved 3 mnd. Dvs han har vokst 8 cm mer enn henne på samme tid
 
Back
Topp