Hvor store var barna da dere sende de alene i bursdag?

mammatileijente

Forumet er livet
VIP
Eller når inviterte dere til bursdag hvor ikke alle foreldrene trengte å være med?

Vi skal ha 4 års dag til sommeren..og tenke kanskje da at ikke alle foreldrene trenger å være der.. blir veeeldig mange om alle barn og foreldre skal komme..

Men er de litt små å gå alene i bursdag?

Tja.. Storebror gikk alene på noen burdager i fjor, og i år ville han ha oss med på det ene han har vært i.

Vi lar han bestemme vi. Det er flere foreldre som er med så jeg syns det er litt koselig å være med også jeg da.

Han var ca 4 år [:)] men ville av og til ha oss med - sånt er jo litt vanskelig å vite på forhånd...

Du kan jo kanskje skrive noe i invitasjonen om at "vi prøver å feire bursdagen uten for mange mamma'er og pappa'er tilstede pga plassen..." - eller noe?? Er vel lov det?
Også heller aliere seg med at det er "nok" voksne der til å passe på (deg, bf, en bestemor, venninne el)???

I 4 års dagen til Morgan var alle utenom en mor med.
Og slikt har det vært i de bursdagene vi har vært i den alderen.

Men ser for meg at flere slipper de alene nå når de blir 5 år.

Eldste jenta mi var på bursdag i fjor alene. Hun var litt over 3 år. Men dette var hos ei venninne av meg da, så hun kjente mamma'n og pappa'n godt

her i bhg inviterer di når di er 4 år og da går di alene[:)]

Han er 3 1/2 og er ikke aleine i bursdager enda. Muligens han får dra aleine når han blir 4.. Men må nesten se det ann[:)]

Snuppa på 2,5år var nylig alene i bursdag, men det var med barn og voksne som hun kjente og i et kjent miljø.
Må legge til at hun generelt er ganske "tøff" av seg, og at vi forøvrig bor like ved så vi kunne komme på under ett minutt dersom det skulle være noe... [:)]

Gikk helt fint forresten! Hun stoorkoste seg [:D]
..storebror kunne ikke gått alene så tidlig, han er mer forsiktig av seg... Så han var vel 4år når han gikk i bursdag alene... [:)]

Oliver var i bursdag forrige helg. Jeg var ikke med, men det var mange foreldre der...

Da vi feiret bursdagen til gutta syns jeg det var ganske så forstyrrende med alle foreldrene jeg ikke kjente + alle barna...

ORIGINAL: DenicaD

4år, ville det selv[:)]

4 år er passe alder å sende dem i bursdag alene.. Men ikke alle som tør det selvfølgelig...

Her var han vel 5 før han fikk alene, noe jeg syns var litt vemodig, for det var jo litt morsomt å være med å prate med de andre foreldrene :-)

Men hvis det var noen de kjente veldig godt så har de gått alene før 5 år. Jenta mi var nettopp i 4 årsdag hos naboen å da gikk ho alene, 3,5 år.

når de begynner på skolen syns jeg de er store nok til å gå alene... før det så syns jeg ikke det gjør noe med foreldre og ville ikke tatt det som en selvfølge at foreldre sendte barna alene... [:)]

Gutten min begynte å gå i bursdager alene da han var ca 4 år[:)]

Her er de alene i bursdag fra de er ca 4 år. Var ikke klar over det jeg så ble en smule overrasket når alle bare slapp ungene av å gikk da eldstemann ble 4[8D] personelig synes jeg det er kos (og praktisk) at foreldrene blir igjen å får litt kaffe og kake. Men sånn er det visst ikke.

Hun har vært i 2 besøk nå ette nyttår..  Da d er jenter som har invitert alle jentene på avdelingen.. har gått veldig bra.. Snuppa vår er nå 3,5 år..  

vil tro 4åringer klarer seg uten foreldrene ja.

med mindre de er veldig usikkre og trenger tryggheten med at en forelder er der, eller veldig rampete og må holdes øye med for at h*n ikke skal banke de andre ungene.

Back
Topp