Hvor store var barna da dere sende de alene i bursdag?

ORIGINAL: Jegogde2guttamine

Han var ca 4 år [:)] men ville av og til ha oss med - sånt er jo litt vanskelig å vite på forhånd...

Du kan jo kanskje skrive noe i invitasjonen om at "vi prøver å feire bursdagen uten for mange mamma'er og pappa'er tilstede pga plassen..." - eller noe?? Er vel lov det?
Også heller aliere seg med at det er "nok" voksne der til å passe på (deg, bf, en bestemor, venninne el)???

Ja.., kommer jo selvsagt ann på barnet[:)] Men det var jo en ide.. og skrive at om barna ønsker, så kan de komme alene[:)] Hvis de tørr da selvsagt... Vi blir i alle fall uansett 5-6 voksne... på 11-12 barn[:)]

Jenta mi var selv i bursdag alene nå for et par dager siden.. men det var hos en familie hun var godt kjent.. tror ikke hun ville ha gått alene i alle bursdagene.. for hun er ekstremt avhengig av meg...Men det gikk bra denne gangen[:)]

Ikke jeg som skal ha bursdagen hjemme hos meg gudskjelov.. for jeg hadde aldri i verden hatt plass til 11-12 barn + 11-12 foreldre[8D]

hun eldste var vel litt over 3 første gang.

han yngste er litt over 2, så regner med han går alene om et årst tid eller no...

Her har størstemann vært i bursdager alene fra han var 3 år, vanlig her det....
Jeg har ikke orket å ha alle foreldrene på besøk jeg!
Men istedett har jeg invitert alle i gruppa i bhg med personalet på dagtid, det er kjempe greit synes jeg. Å i tillegg så slipper vi alle de små tullegavene, har nok leker fra før![;)]

Her har ungene i barnehagen vært alene siden de var 3år, utenom mitt troll da selvfølgelig. Jeg blir med til jeg ser hun takler settingene OK.

Vi var i 5års bursdag til en gutt i barnehagen i går, og moren var med en gang litt tvilende til at jeg var der. Men etterhvert så hun jo hvorfor trollet ikke kunne være alene helt enda, og jeg fikk forklart litt rundt dette med utredningen og hva slags hjelp vi etterhvert kan forvente oss.

så da var jeg ikke sær og vanskelig når jeg ikke ville sende sønnen min på 2 alene i bursdag??[&:]
han var alene med bursdagsbarne og foreldrene.. jeg kjente heller ikke foreldrene noe særlig.. men det var vist skikkelig strek i regninga at vi ble med..[>:] men det var enten eller, han var jo bare 2

Her har størstemann vært i bursdager alene fra han var 3 år, vanlig her det....
Jeg har ikke orket å ha alle foreldrene på besøk jeg!

Back
Topp