Hvor store er babyene blitt?

Fødsel: 51 cm og 3760 g.
4 mnd: 66,8 cm og 6735 g.

Vesla her er lang, akkurat som storesøstrene sine. :)
 
Ble 4 mnd i går, nå er hun: 6800 gram og 61,2 cm lang:)
 
Fødsel: 3325g og 51cm
4mnd kontroll i dag, 6025g og 63,3cm
 
Mini venta like godt med å komme ut til 2.august xsmile9 5 dagar på overtid - 3562 gram og 52 cm! 3 mnd-kontrollen var han 6450 gram og 63 cm :Heartred
 
5 mnd i starten av desember: 7305g og 62 cm. Vi skal på 6 mnd kontroll om to dager, like spent på målene hver gang:happy:
 
5 mnd: 69 cm og 9550 gram. Skal snart på 6 mnd kontroll så spent :) tror ikke han legger på seg like mye heretter
 
Sånn helt annet spm; hvor store føtter har babyene deres???:hilarious: mini er ikke så liten av vekst,men føttene... De har hele veien vært så imponerende stor, ser nesten litt morsomt ut :joyful:
 
7935g og 69cm på 5 mnd kontrollen for snart en måned siden.
 
5 måneder 7310 g og 65,5 cm
Har 6 månederskontroll om 2 dager og det er jo alltids like spennende :)
 
Sånn helt annet spm; hvor store føtter har babyene deres???:hilarious: mini er ikke så liten av vekst,men føttene... De har hele veien vært så imponerende stor, ser nesten litt morsomt ut :joyful:
Snuppa vår har fortsatt bittesmå føtter, men de er runde og gode med smilehull på:hilarious: jeg tok fotavtrykk da hun var 8 uker, og nye nå ved 6 mnd, og de skiller ikke stort.
 
6 mnd kontroll i går: 7820g og 65.7 cm. Vi bruker fortsatt masse klær i str 62:p
 
5 mnd: 8.2kg og 68cm lang. Bruker 78, noe 68 fortsatt. 8.6 kg da hun ble 6 mnd for 9 dager siden. 6 mnd kontroll om ei uke. Vi pleier å veie henne hver 2-3 uke så har litt kontroll på vekta hennes [emoji1]
 
Sånn helt annet spm; hvor store føtter har babyene deres???:hilarious: mini er ikke så liten av vekst,men føttene... De har hele veien vært så imponerende stor, ser nesten litt morsomt ut :joyful:

Jeg synes føttene til babyen min er også stor! [emoji23] og har alle babyer korte armer? [emoji23] litt søtt at hendene hennes ikke når til toppen av hodet [emoji1]
 
Back
Topp