Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: brummemor
Marcus var ved fødsel 52cm, og veide 4360. I dag på 3mnd kontroll; 7.2kg og 66cm! Stooor og sterk gutt fikk jeg beskjed om[:)]
Hvor stor var prinsen/prinsessen din?[:)][8|]
ORIGINAL: Klønemor
Lillevenn var 4384g da han ble født.
I dag på 3 mnd kontrollen veide han 5625g.
Han som var sååå mye over gjenomsnittet da han ble født ligger nå langt under. Han har bare gått opp litt over 1200 g på 3 mnd. Heldige dere som har store, gode babyer...Så slipper dere å bekymre dere sånn som jeg gjør!
Han som var sååå mye over gjenomsnittet da han ble født ligger nå langt under. Han har bare gått opp litt over 1200 g på 3 mnd. Heldige dere som har store, gode babyer...Så slipper dere å bekymre dere sånn som jeg gjør!
Jeg skjønner jo godt at du gjør det, men det er vel veldig ulikt hvordan de legger på seg? -Hva sa de på HS da?
ORIGINAL: Nates Mamma
Når Nate ble født var han 47cm og 2640g, på 3mnd kontrollen (3,5 mnd gammel) var han 59cm og 5700g. fremdeles ikke så stor men har jo vokst MASSE da[:)]
Jeg skjønner jo godt at du gjør det, men det er vel veldig ulikt hvordan de legger på seg? -Hva sa de på HS da?
Jeg har vært på vektkontroller 1-2 ganger i uken siden han var 4 uker gml. Har vært hos leger, Ullevål sykehus og tatt UL av magen hans. En uke kan han gå opp 10 g, men på det meste ca 100g.
Han sprutgulpet masse før, men nå har det avtatt, men vekten går ikke fortere opp for det.
Har prøvd mme i tillegg uten at det har hatt noen innvirkning.
Han er for tynn i forhold til lengden sa HS.
Får kjempehjelp på helsestasjonen hvertfall, de tar dette alvorlig :)
Men jeg ser jo at gutten er blid og fornøyd og trøster meg med det! Han har også litt bolle-kinn så sykelig tynn er han ikke :) Men han skulle veid litt mer da....