Hvor stor stilling har dere?

Jeg studerer desentralisert med en undervisningsdag pr uke, og jobber bare som vikar utenom det [:)]

Vi jobber begge 100%.jeg jobber turnus da så har fridager innimellom. Litt lyst til å redusere til 80% en periode etter jeg begynner igjen etter permisjonen. Men får se ann økonomien!

4 uker 100% turnus
4 uker 75-80% halvturnus

jeg benytter meg foreløpig av å jobbe 50%, da jeg får stønader fra nav i 1 og et halvt år til ca.
Jeg har akkurat fullført videreutdanning, og fått fast stilling på barselhotell.
Når jeg ikke lengre har krav på overgangsstønad, vil jeg ta ekstravakter på føden, slik at vi allikevel har en akseptabel inntekt, men at jeg kan regulerer litt selv, når det passer å jobbe, og ikke.

begge 100 % mannen jobber mye sikkert 120%.
Nå som 3 barnet kommer skal jeg jobbe mindre tenkte kortere dager.

Her jobber vi begge to 100%
Jeg har alltid sagt at jeg maks vil jobbe 80%, så vi får se når jeg er ferdig i permisjonen med minien hva det blir til[:)]

Vi har begge 100% stilling, 8-16 arbeidstid. Det blir lange dager i bhg for ungene, men syns vi har fått til en fin logistikk og flyt på ettermiddagene og morningene likevel[:D]

100% i jobb + 70% skole (fra neste høst blir det 100% skole + jobben da selvsagt)..

Har en 100% stilling, men jobber 60%....
Veldig fornøyd med det selv [:)]

Guttene er 100% i bhg!

100% jobb, 70% student.. that makes 170%... Oh lord.. [&:]

Skal ned i 80% jobb.. Og har "bare" 2 år igjen av nettstudiene..

Alt for lite...[:(] Har 11,74% fast, og tilkallingsvikar i tillegg. Men i kommunen er det sparetider, i tillegg til mange vikarer om vaktene. Så jeg tråler stillingsannonser hver dag. Slitsomt, ja...[&o]

50% fast, men tar vakter utenom.

mannen jobber godt over 100% og eg jobber 100% [:)]

Back
Topp