Hvor stor stilling har dere?

Begge jobber 100 %, men jeg synes egentlig det blir litt for mye... Mannen min jobber skift da, så han har fri på ukedager innimellom, begynner sent noen dager, slutter tidlig andre dager osv. Hjelper på det i forhold til henting og levering i bhg, lage middag osv [;)]

100% dagjobb og ca 20-30% deltidsjobb i tillegg.
jeg er alenemamma.

70,67% (Men jobber mer enn kontrakten sier) Viiil jobbe 100%
Han 100%

20 prosent, el har jeg minstebarn hjemme og elste etter skoleslutt

Jobber 100 % stilling..

Jobber 100% og stortrives med det. Men lurer på hvordan det blir etter endt permisjon[&:] grugleder meg litt[:-]

Hjemmeværende og jobber 11 timer i uken. 

Jeg jobber 60 % nå og mannen 100 %! Tenker å jobb 80 % etter endt permisjon med lillespire i magen..

Har mellom 80 og 100%.. Kan velge litt selv fra måned til måned, og det passer meg perfekt. Får jo betalt deretter også, selvsagt.. 

Har 100% stilling, men i permisjon nå. Skjønner deg veldig godt. 

Jeg har 88,2% stilling. Har fri hver 3 fredag og hver 6 mandag (og noen dager ellers, jobber turnus med dag, kveld og helgevakter).

ORIGINAL: Bøddi Hålli

Her jobber vi begge 100%, men jeg har lyst til å gå ned til 80% slik at jeg får litt mere tid med barna. 

Samme her. Nå skal vi ha nr 3 i juli, så kan hende jeg prøver å få en 80mprosent stilling når jeg skal tilbake i jobb. Får se[:)]

75,12% jobber jeg, 4 dager i uken uansett, med helg [:)]

Mannen jobber 100%, jeg jobber 70%. Jeg ønsker ikke å jobbe mer.

Før jobbet begge 100%, og da syntes vi ALT bare var stress, planlegging og logistikk
Nå har vi en mye roligere hverdag[:)]

Jeg er student, og har vel 25% helgejobb ved siden av[:)]

ORIGINAL: *LilleVinkel*

Her jobber begge 100%. Må nesten det nå når vi har kjøpt egen leilighet [:)]

begge to har 100%. Ganske stress, siden vi har like arbeidstider. Blir lange dager i bhg for gullungen.

jobber 100 %

Back
Topp