Hvor stor stilling har dere?

Pallar

Elsker forumet
Her jobber vi begge 100%, men jeg har lyst til å gå ned til 80% slik at jeg får litt mere tid med barna. 

Jeg HAR 100 % stilling, men jobber bare 87 av dem (resten ulønnet permisjon)..

Har fri en halvtime før og en halvtime etter jobb så dagene ikke blir så lange og stressende de periodene jeg er alene med barna..

Her jobber begge 100%. Må nesten det nå når vi har kjøpt egen leilighet [:)]

Mannen jobber 100. Selv jobber jeg 90, men jobber turnus. Er hjemme med barna 2 dager i uken. Jobber dagtid 3 dager i uken, 3 kvelder i løpet av en mnd og 1 helg i løpet av mnd. Synes denne ordningen er fantastisk, og jeg tjener mer på å gå sånn enn 100% siden barnehagen blir billigere og jeg får 660 i barnetrygd for minstemann. Og så er det godt for pappaen og barna å ha litt tid uten mammaen en helg i mnd slik at pappaen får prøvd seg litt og mammadaltene mine ikke kan komme til mamma hele tiden[:)]

har nå 70% stilling

Jobber 100 % , men tenker å redusere til 80 % ett par år når jeg er ferdig med neste permisjon. [:)]

49,9% ( sovnde natt) han jobber 100%

er ellers hjemme med minsten på 2 år

Jobber 90-100%
Ons er flexidag, kan sove lenger og bestemmer selv arbeidsmengde. trenger det pusterommet til vanlig og enda mere nå:-)

begynner i 100 etter perm.

Mannen jobber i 100% stilling , nordsjøen.
Jeg er i mammaperm, når den er over er eg arb ledig pga bedriften er lagd ned [:'(]

50% Natt..

75% studier, og er ellers ringevikar i 2 jobber. Studerer hjemmefra, så har heldigvis mulighet til å disponere dagene stort sett slik jeg ønsker det selv..[:)]

150% + skole...

Jeg jobber 1-2 kvelder i uka. Av og til mindre og av og til mer.
Mannen jobber 100%

100% og deltidsstudent
Mannen jobber egentig 100%, men er 50% hjemme i fødselspermisjon

Null prosent stilling [8D] Er "bare" vikar. Jobber 120%, altså seks dager i uka. Overtid hver eneste uke! Funker fint nå en periode, men er jo åpenbart ikke holdbart i lengden.

Jobber turnus, motsatt av min mann og min mor (alt ettersom hvem som skal ha Nora når jeg er på jobb), så inntil videre har vi henne ikke i bhg. Da går det greit, føler jeg ser henne masse likevel. Hun er jo alltid hjemme når jeg er det [:D]

ORIGINAL: mammatilaksel

har nå 70% stilling

Jeg og, men skal prøve å jobbe litt ekstra, sånn at jeg får 80 %[:)]

Begynner i denne jobben 1 mai.[:)]

Back
Topp