Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Mannen jobber 100. Selv jobber jeg 90, men jobber turnus. Er hjemme med barna 2 dager i uken. Jobber dagtid 3 dager i uken, 3 kvelder i løpet av en mnd og 1 helg i løpet av mnd. Synes denne ordningen er fantastisk, og jeg tjener mer på å gå sånn enn 100% siden barnehagen blir billigere og jeg får 660 i barnetrygd for minstemann. Og så er det godt for pappaen og barna å ha litt tid uten mammaen en helg i mnd slik at pappaen får prøvd seg litt og mammadaltene mine ikke kan komme til mamma hele tiden[:)]
75% studier, og er ellers ringevikar i 2 jobber. Studerer hjemmefra, så har heldigvis mulighet til å disponere dagene stort sett slik jeg ønsker det selv..[:)]
Null prosent stilling [8D] Er "bare" vikar. Jobber 120%, altså seks dager i uka. Overtid hver eneste uke! Funker fint nå en periode, men er jo åpenbart ikke holdbart i lengden.
Jobber turnus, motsatt av min mann og min mor (alt ettersom hvem som skal ha Nora når jeg er på jobb), så inntil videre har vi henne ikke i bhg. Da går det greit, føler jeg ser henne masse likevel. Hun er jo alltid hjemme når jeg er det [:D]