Hvor stor har magen deres blitt?

Er jeg den eneste som ikke har NOE mage i det hele tatt? :p
 
Er jeg den eneste som ikke har NOE mage i det hele tatt? :p
Jeg har ikke :p er uke 15+2 :p

Men om man har sterke magemuskler så får man mindre mage eller magen kommer ikke så fort fram. I tillegg så har de som har vert gravide før "slappere" magemuskler og får derfor større mage.. Gravide har også tendenser til å slippe magemuskulaturen når de er gravide for å framstå som "mer" gravid :)

Jeg trente flere ganger i uken før jeg ble gravid, så regner med det er derfor jeg ikke har tydelig mage. Men sant skal sies at magen vises forskjellig på alle :)

Håper alle blir fornøyde <3
 
Jeg har ikke :p er uke 15+2 :p

Men om man har sterke magemuskler så får man mindre mage eller magen kommer ikke så fort fram. I tillegg så har de som har vert gravide før "slappere" magemuskler og får derfor større mage.. Gravide har også tendenser til å slippe magemuskulaturen når de er gravide for å framstå som "mer" gravid :)

Jeg trente flere ganger i uken før jeg ble gravid, så regner med det er derfor jeg ikke har tydelig mage. Men sant skal sies at magen vises forskjellig på alle :)

Håper alle blir fornøyde <3

Ja, vi er jo alle forskjellige :) Kanskje det med plassering av morkake og baby også har noe å si :)
 
Jeg har ikke :p er uke 15+2 :p

Men om man har sterke magemuskler så får man mindre mage eller magen kommer ikke så fort fram. I tillegg så har de som har vert gravide før "slappere" magemuskler og får derfor større mage.. Gravide har også tendenser til å slippe magemuskulaturen når de er gravide for å framstå som "mer" gravid :)

Jeg trente flere ganger i uken før jeg ble gravid, så regner med det er derfor jeg ikke har tydelig mage. Men sant skal sies at magen vises forskjellig på alle :)

Håper alle blir fornøyde <3

Jeg eier ikke magemusker, men har fortsatt ingen synlig mage (16+2). Regner med magen bare popper frem en dag.
 
Jeg har ikke [emoji14] er uke 15+2 [emoji14]

Men om man har sterke magemuskler så får man mindre mage eller magen kommer ikke så fort fram. I tillegg så har de som har vert gravide før "slappere" magemuskler og får derfor større mage.. Gravide har også tendenser til å slippe magemuskulaturen når de er gravide for å framstå som "mer" gravid :)

Jeg trente flere ganger i uken før jeg ble gravid, så regner med det er derfor jeg ikke har tydelig mage. Men sant skal sies at magen vises forskjellig på alle :)

Håper alle blir fornøyde <3
Det har også mye å si hvordan man bærer barnet, hvor stor man er og hvor langt opp og ut livmoren har kommet. Så alt går ikke på magemuskler. [emoji4]
 
;);):happy::happy:
Jeg har ikke :p er uke 15+2 :p

Men om man har sterke magemuskler så får man mindre mage eller magen kommer ikke så fort fram. I tillegg så har de som har vert gravide før "slappere" magemuskler og får derfor større mage.. Gravide har også tendenser til å slippe magemuskulaturen når de er gravide for å framstå som "mer" gravid :)

Jeg trente flere ganger i uken før jeg ble gravid, så regner med det er derfor jeg ikke har tydelig mage. Men sant skal sies at magen vises forskjellig på alle :)

Håper alle blir fornøyde <3

Haha, nå måtte jeg le litt:happy: Det har nok ingenting med magemuskler å gjøre, men mer med hvordan en bærer barnet, bak/fremovervendt livmor, størrelse på kroppen ellers osv. Jeg var gjennomtrent da jeg ble gravid med første barnet, har hatt 6-pack siden jeg var 6år osv. Likevel bærer jeg mine barn utover og magen min stakk noe ut i uke 15-16. Har trent mellom alle svangerskapene og fått 6-packen tilbake hver gang, sterk coremuskulatur, men likevel popper magen tidlig. Denne gangen har jeg også fått synlig mage i uke 16, men rutene på magen min viser ennå... Det har rett og slett med gener, benbygning, kroppen ellers og livmoren å gjøre;)
 
*nysgjerrig* Håper det er ok :)
I hvilket svangerskap begynte magen å komme så raskt? Eller har det vært individuelt?

Jeg er gravid for 3.gang og ble "veldig gravid" mye tidligere denne gangen enn forrige.

Fra 3-4 svangerskapet kom magen veldig fort.

Har nesten akkurat like stor mage når jeg er 3-4 måneder på vei og ved termin :)
 
Magen min har ikke vokst noe mer etter det første bilde jeg la ut. Men blir vel kanskje mer fremover nå som babyen i magen vokser mer i størrelsen :) er ca 17 uker på vei..
 
Jeg synes jeg magen min har forsvunnet. Så mer gravid ut for to uker siden enn det jeg gjør nå. Er 18+3 idag og er litt stressa for at det har skjedd. Noen som har opplevd dette?
 
Akkurat nå syns jeg den har blitt ganske stor med tanke på hvor langt jeg er på vei. Nå står den like mye ut hele dagen. Kjenner at jeg kommer borti den når jeg står ved benken å sånn [emoji28]
 
Jeg synes jeg magen min har forsvunnet. Så mer gravid ut for to uker siden enn det jeg gjør nå. Er 18+3 idag og er litt stressa for at det har skjedd. Noen som har opplevd dette?

Ja, det samme her også. Er sikkert som hun som har svart, beskriver. Jeg er kommet like langt som deg og gikk akkurat å tenkte på det samme for er par dager siden.
 
Ja, det samme her også. Er sikkert som hun som har svart, beskriver. Jeg er kommet like langt som deg og gikk akkurat å tenkte på det samme for er par dager siden.
Godt jeg ikke er alene:) er førstegangs her, så ble litt beskymret når magen plutselig ble bortevekk:)
 
Førstegangs her også. Blir jo usikker som dere andre sier. Jeg føler litt selv at magen er litt borte eller den er mindre enn hva den var tidligere. Som sact er jeg rundt 17 uker. Jeg kjenner noen små bevegelser av og til så sånn sett vet jeg at ting er nogenlunde okay. Men kjenner jo ikke det vær dag. Og da kan man bli usikker igjen. Skal på ny ultralyd 26.jan (den første og ordinære yltralyden ble flyttet) så håper alt står bra til da :)
 
Min har vokst mer denne gangen enn sist :p:cool:
 
Back
Topp