Hvor stor er din 2-åring?

Datteren min ble målt og veid for ca 3 uker siden.
Var da 83 cm og 12 kg.. Syntes hun er kort,eller er det normalt? Hun blir 2 år neste måned :)
Min sønn var rundt 18-19 kg og ca 95-97 cm på samme alder..

Sent from my iPad using BV Forum
mi blir 2 om ca 1,5 mnd. hun er ca 14,5 kg og rundt 90 -92 cm

Jenta min var 11,8 kg 84 cm på 2 årskontroll. Ja ganske liten sammenlignet med storesøsteren på samme tid ;-)

Var da 83 cm og 12 kg.. Syntes hun er kort,eller er det normalt? Hun blir 2 år neste måned :)

jeg tror muuuligens W var litt over gjennomsnittet som 2-åring ;)

H er 86cm, og 11.5 kg. Ganske så like de to ;) Og hun ligger helt på normallinja på vekstkurven :)

jeg tror muuuligens W var litt over gjennomsnittet som 2-åring ;)

H er 86cm, og 11.5 kg. Ganske så like de to ;) Og hun ligger helt på normallinja på vekstkurven :)
Sant. Er bare så vant til han hehe...
Ser nå at de fleste er ca det samme :-)
Ja og M og H har ligget jevnt på kurven hele veien :-D

Gutten vår var 86 cm. Og 11,4 kg på to års kontrollen. Liten og nett, men helt perfekt :)

Var på 2 årskontroll med jenta mi for litt sia, da var ho 2 år og 5mnd, 90 cm og 14kg. ho ligger akkurat på den midterste svarte linja på skjemaet hos hs.

Har ikke vært på kontroll enda, men han blir 2 til neste måned og er nok ikke helt 80 cm enda.

Sønnen din var jo ganske tung i forhold, så skjønner du synes jenta er lita da. Men tror det meste er normalt :) så lenge de følger sin egen kurve. Gud den går virkelig igjen her på bv, haha :D

Back
Topp