Hvor stor er babyen nå? :)

Wow!:wideyed: Jaggu om gutten legger godt på seg:p 14.oktober veide han 3.640g idag, nesten 4 uker senere veide han 5.260g:excited001 Altså gått opp 1.620g, det er 405gram i uka, det:dance008 Hu mor er meget fornøyd. De måler ikke lengde før på 3mndkontrollen, men målte sånn selv isj igår på stellebordet.. ca rundt 56-57 cm:rolleyes:

Vi fikk masse skryt av legen for en flott og vakker gutt, med en kul medfødt sveis:hilarious: Og han var så sterk i nakken at han holder hodet oppe lenge, på 4 mnds nivå. Så hun ble veldig overrasket over det. Vi har ikke øvd på gulvet. Han har kun ligge på brysget mitt når vi sitter, halveis ligger i sofaen.

Og vår gutt var den friskeste ungen der:oops: De andre barna som var der hadde kjmepstygge hoster og den ene lille guttebabyen virket seriøst ikke bra. Huff...

Wow!!!
Og, rart man skal ha forkjølede babyer der nå som det er så mye sterk sykdom som er ute og går nå... Menmen.. godt baby er lagt godt på seg :)
 
Wow!:wideyed: Jaggu om gutten legger godt på seg:p 14.oktober veide han 3.640g idag, nesten 4 uker senere veide han 5.260g:excited001 Altså gått opp 1.620g, det er 405gram i uka, det:dance008 Hu mor er meget fornøyd. De måler ikke lengde før på 3mndkontrollen, men målte sånn selv isj igår på stellebordet.. ca rundt 56-57 cm:rolleyes:

Vi fikk masse skryt av legen for en flott og vakker gutt, med en kul medfødt sveis:hilarious: Og han var så sterk i nakken at han holder hodet oppe lenge, på 4 mnds nivå. Så hun ble veldig overrasket over det. Vi har ikke øvd på gulvet. Han har kun ligge på brysget mitt når vi sitter, halveis ligger i sofaen.

Og vår gutt var den friskeste ungen der:oops: De andre barna som var der hadde kjmepstygge hoster og den ene lille guttebabyen virket seriøst ikke bra. Huff...

Helt utrolig at de lar syke barn komme :nailbiting:
Hos oss får vi mld om at alle med forkjølesesymptomer må flytte timen og vi fikk ikke komme når baby var tett i nesa.
 
Jeg føler vi ennå har en bitteliten baby :nailbiting: 4 uker gammel og veier 3,4kg, opp 220g fra fødselsvekten. Vi slet med å ta igjen fødselsvekten også fikk baby en forkjølelse som gjorde at hun spiste litt mindre. Håper på det tar seg opp nå fremover. Vi gir litt tillegg med mme nå for å booste vekten. Hun passer fortsatt godt det meste i str 50, men noen sparkebukser er knebukser så tror hun har vokst litt i lengden :p
 
1m 3 d: 5220.
Fødselsvekt: 4515.

Lengden lurer jeg veldig på. Han var 54 da han ble født, men jeg kan fint bruke 62-68 nå. Har nesten ikke fått brukt noen av 56 fra storebror :wideyed:
 
3560g ved fødsel, og 5020g i dag på seksukerskontrollen (hun er 6 uker og 2 dager)
 
3612g ved fødsel, 5035g i dag på kontroll. Nøyaktig 6 veker
 
Fødselsvekt 3210g.
Veide 5250 g 5 uker og 3 dager gammel.
Vokser fort gutten min!
 
Lillegutt 7 uker imorgen; men var på 6-ukers kontroll idag. Fødselsvekt 4080g, idag veide han 5500g :Heartblue
 
I dag var vi på kontroll og vaksinering, hun er 8 uker i dag og veier nå 5330 gram :)
 
Var på 6 ukerskontroll med lillemann i dag, gått fint opp i vekt; 5190g i dag! Sist han ble veid var han 3 uker gammel, var da 3940g. Godt å vite at han legger så fint på seg :)
 
Da har vi vært på 3mnd kontroll i dag og lillesøster veier nå 6.3 kg :love7 Hun var også 62.2 cm lang :)
 
Da har vi vært på 3mnd kontroll i dag og lillesøster veier nå 6.3 kg :love7 Hun var også 62.2 cm lang :)

Så fine mål på frøkna:Heartpink Vår tur med Ellion på onsdag... spent:Heartblue
 
Back
Topp