Hvor stor er babyen nå? :)

Kontroll på onsdag også! Veldig spent! Men tipper han er godt over 6 kg og sikkert rundt 62 cm:D:D
 
Høres jo helt perfekt ut. :) :)



Blir spennende å se!
Jeg husker ikke når neste kontroll er, burde kanskje sjekket :p

Hehe, jeg skriver det inn i kalenderen med én gang, så jeg ikke glemmer det:hilarious: Tenker han ligger på 6.500gram ish eller mer:p og lenge 63 cm:rolleyes: Stor, liten babygutt:love7:Heartblue
 
Hehe, jeg skriver det inn i kalenderen med én gang, så jeg ikke glemmer det:hilarious: Tenker han ligger på 6.500gram ish eller mer:p og lenge 63 cm:rolleyes: Stor, liten babygutt:love7:Heartblue

Får påminnelse dagen før uansett, da, men :p
Tror mi er ca 5,8kg eller så. Veide meg MED baby for ei uke siden ish, og da kom jeg frem til ca 5,6kg.
Lengde... Hm.. kanskje 64?? Hun er ganske stor.. gikk nettopp vekk fra 56 (den 23. Des byttet jeg vel størrelse).. og de PASSET, men begynte bli små trange.. men 62 er jo nesten trangt det også :p eller.. veldig passe, i alle fall. Følte ikke hun falt mellom to størrelser liksom..
 
Får påminnelse dagen før uansett, da, men :p
Tror mi er ca 5,8kg eller så. Veide meg MED baby for ei uke siden ish, og da kom jeg frem til ca 5,6kg.
Lengde... Hm.. kanskje 64?? Hun er ganske stor.. gikk nettopp vekk fra 56 (den 23. Des byttet jeg vel størrelse).. og de PASSET, men begynte bli små trange.. men 62 er jo nesten trangt det også :p eller.. veldig passe, i alle fall. Følte ikke hun falt mellom to størrelser liksom..

Joa, man gjør jo det, men jeg liker å vite det i god tur iom jeg har en del avtaler her og der mht de andre barna, så det ikke blir noen dobbelbooking:angelic:

Her la vi bort str 56- klærne idag vi også, faktisk:) De begynte å bli småtrange og litt korte i beina på buksene:p 62 klærne passet han overraskende godt:hilarious: Men sitter løst, selvsagt, men helt klart mer passe:joyful: Må ut å handle litt til tøy til han. Synes de fra Lindex har best passform til han. Han er litt rund i kantene, så cubus sine blir for smale, men de er for lange for han. Så ja, går veldig på passformen til de ulike merkene og, ikke kun str, synes jeg:happy119
 
Last edited:
Joa, man gjør jo det, men jeg like rå vite det i god tur iom jeg har en del avtaler her og der mht de andre barna, så det ikke blir noen dobbelbooking:angelic:

Her la vi bort str 56- klærne idag vi også, faktisk:) De begynte å bli småtrange og litt korte i beina på buksene:p 62 klærne passet henne overraskende godt:hilarious: Men satser løst, selvsagt, men helt klart mer passe:joyful: Må ut å handle litt til tøy til han. Synes de fra Lindex har best passform til han. Han er litt rund i kantene, så cubus sine blir for smale, men de er for lange for han. Så ja, går veldig på passformen til de ulike merkene og, ikke kun str, synes jeg:happy119

Lindex er fantastisk; de virker større og mer stretchy.. liker dem best. Har litt av hvert, men Lindex synes jeg faktisk er best på babytøy.

Fant ut vi har time på fredag. :)
Er vel vaksine nå?
 
Lindex er fantastisk; de virker større og mer stretchy.. liker dem best. Har litt av hvert, men Lindex synes jeg faktisk er best på babytøy.

Fant ut vi har time på fredag. :)
Er vel vaksine nå?

Ja, helt klart Lindex jeg foretrekker i babytøy. Fin passform og behagelig stoff, som holder på formen uavhengig av antall vask:)

Ja, det er jo ikke så lenge til:) jup, to vaksiner. En i hvert lår som regel, også andre dose av drikkevaksinen:oops: gruer meg, han fikk så vondt i magen sist gang:(
 
Ja, helt klart Lindex jeg foretrekker i babytøy. Fin passform og behagelig stoff, som holder på formen uavhengig av antall vask:)

Ja, det er jo ikke så lenge til:) jup, to vaksiner. En i hvert lår som regel, også andre dose av drikkevaksinen:oops: gruer meg, han fikk så vondt i magen sist gang:(

Mi reagerte ingenting på drikkevaksinen, men jeg synes det er så fælt når de stikker babyen min :O får så vondt på babyens vegne..
 
Mi reagerte ingenting på drikkevaksinen, men jeg synes det er så fælt når de stikker babyen min :O får så vondt på babyens vegne..

Ja, er det jeg gruer meg til også. Hater de stikker bebis. Så mannen sitter med han mens de setter vaksinene, så roer vi ned med pupp etterpå. Ikke alltid det blir grining av stikk nr 1, men er garantert med stikk nr 2. Uff, stakkars små.
 
Ja, er det jeg gruer meg til også. Hater de stikker bebis. Så mannen sitter med han mens de setter vaksinene, så roer vi ned med pupp etterpå. Ikke alltid det blir grining av stikk nr 1, men er garantert med stikk nr 2. Uff, stakkars små.

Ja, de skjønner jo ikke hvorfor man gjør dem vondt :(
 
Ellion er 14 uker gammel og idag på 3mndkontrollen viste vekten 6.930g og var 61,5 cm lang:joyful: En deilig, liten plugg med andre ord:love017:Heartblue
 
Igår på 3 mnd kontrollen var han akkurat 3 mnd, veide 6520 og var 60.8 cm:rolleyes: fine gutten vår! Ondt for både han og foreldrene med vaksinen. Men gikk fort over. Men på ettermiddagen og kvelden var det mye gråt og uro og ikke matlyst :eek: spiste ingenting fra kl 16 og kl 21 sovne han utmattet i bæreselen. Snek meg inn til han rundt 21:30 og da ville han endelig ha litt pupp:smug:
 
Freya er 12 uker, og på 3mnd kontroll i dag var hun 6600g og 61cm:)
 
Lillejenta er 14 uker i dag. Var på 3mnd kontroll på onsdag - 2 dager siden. Hun er nå 58cm lang og veier 5790gram. Gikk heldigvis veldig fint med vaksine. Litt gråt da timen falt på samme tid som hun skulle sovet, men gikk fint likevel
 
3 mnd gammel om to dager, og hun målte 5930g og 63 cm :) lang og akkurat passe tjukk :p
 
Back
Topp